וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטריידר: מרבית הסוחרים רכשו אופציות PUT על כי"ל; ההערכות הן שהדולר ימשיך להתחזק

TheMarker

18.6.2009 / 12:00

סוחרי האופציות מעריכים שהדאו-ג'ונס יירד בימים הקרובים; יותר מ-80% מהסוחרים מחזיקים בפוזיציות Call על הזהב



רוב סוחרי האופציות באיטריידר מעריכים שהדולר ימשיך להתחזק. כ-73% מהסוחרים רכשו אופציות call על הדולר. בכל הנוגע למסחר בוול סטריט, ההערכה בקרב סוחרי האופציות היא כי מדד הדאו-ג'ונס יירד בימים הקרובים. 74% מסוחרי האופציות באיטריידר רכשו אופציות put על המדד.



בנוגע לזירה המקומית, מרבית הסוחרים התמקדו בכי"ל ורכשו אופציות put על החברה, עם צפי שהמניה תמשיך לאבד גובה. בזירת הסחורות, יותר מ-80% מסוחרי איטריידר מעריכים שהזהב ימשיך להתחזק.



התחזקות הדולר בעולם לא פסחה על הצמד דולר-שקל. אתמול הדולר התחזק מול המטבעות המובילים בעולם, והוא ממשיך באותה מגמה גם הבוקר. האנליסטים באיטריידר מעריכים כי בקרוב מאוד נראה את הדולר חוצה את מחסום ה-4 שקל ומשם הדרך צפונה סלולה. להערכה זאת מצטרפים 72.6% מסוחרי הדולר-שקל באיטריידר, שרכשו אופציות call על הדולר לטווח הקרוב.



באחד העם הסתיים יום המסחר בירידות. כי"ל והחברה לישראל גררו את הבורסה למטה. כי"ל צנחה ב-7.8% עקב אזהרת רווח חמורה של יצרנית האשלג הגדולה באירופה. פוטאש, המחזיקה ב-11.1% מכי"ל, נפלה אמש בניו יורק ב-10.81%, והירידה תשפיע גם היום על מניית כי"ל. משקיעי איטריידר מזהים הזדמנות לרווח, ורוב סוחרי האופציות על כי"ל רכשו אופציית put לסוף השבוע על המניה.



לאחר שסימן גבהים חדשים, הנפט החל להירגע. אמש המחיר עלה שוב, וננעל על 71.03 דולר לחבית. אך כפי שצפו האנליסטים, העליות החדות בחודשיים האחרונים נעצרו, והשבוע מחיר הנפט מדשדש לו במקביל לוול סטריט עקב עלייה בנתון המלאים, חששות שהמיתון לא נעלם ולכן גם הביקוש לנפט לא יעלה בזמן הקרוב.



הזהב רשם עליות גם היום, ונסחר השבוע בטריטוריה החיובית. קו ה-930 דולר הוכיח את עצמו כקו תמיכה חזק. במידה וירשמו ירידות נוספות בוול סטריט, הזהב יחזור לטפס למחירים של 980 דולר, בהם נסחר בתחילת החודש. רוב סוחרי האופציות הדיגטליות על הזהב באיטריידר (81.3%), סבורים שזה המצב ומחזיקים בפוזיציות call על הזהב.



יום מסחר תנודתי נוסף עבר על וול סטריט. היום ב-16:30, לפני תחילת המסחר, יפורסם נתון האבטלה השבועי. הצפי הוא ל-608 אלף תביעות אבטלה חדשות השבוע, לעומת 601 אלף בשבוע שעבר. נתון טוב מהצפוי ותחילת מסחר חיובית, יבססו תחתית גבוהה בגרף היומי של ה-s&p והמשך זינוקים. במקרה של נתון אבטלה רע, וול סטריט תמשיך את המגמה השלילית בה היא נסחרה השבוע. משקיעי איטריידר פסימיים לגבי הדאו-ג'ונס למחר, ו-74.2% מהם מחזיקים בפוזיציות put לטווח הקצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully