וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחרי חיות: אייר קנדה תתיר בראשונה להעלות חיות מחמד למטוס

זוהר בלומנקרנץ

18.6.2009 / 16:13

החברה הקנדית הבטיחה, כי צוות המטוס ידאג להושבה נוחה ונעימה לכל הנוסעים בעלי האלרגיות



אם היה לכם עצוב להיפרד מכל חיות המחמד שלכם כאשר טסתם לחו"ל, או נאלצם לאחסנם בפנסיון לכלבים, הנה, לא עוד: חברת התעופה אייר קנדה תתיר בראשונה להעלות חיות מחמד - חתול או כלב, יחד איתכם לסיפון המטוס, החל מה-1 ביולי השנה.



תוכלו להכניס את חיית המחמד שלכם לתיק נשיאה קטן. בשלב זה מדובר במספר מצומצם של 2-4 חיות מחמד לטיסה, תלוי בסוג המטוס. הגבלה זו, הסבירו אתמול בחברת אייר קנדה בישראל, נועדה להתחשב בצרכי הנוסעים בעלי האלרגיה. החברה הקנדית הבטיחה, כי צוות המטוס ידאג להושבה נוחה ונעימה לכל הנוסעים בעלי האלרגיות.



מחיר השרות יהיה 50 דולר לכל כיוון, בתוך קנדה ובטיסות שבין קנדה לארה"ב ו100- דולר, לכל כיוון בטיסות בינלאומית. כלבי נחייה מאולפים ובעלי תעודה, יוסיפו לעלות למטוס בלא כל תשלום.



סגן נשיא חברת התעופה הקנדית, בן סמית: "זוהי אחת היוזמות כחלק מהאסטרטגיה אשר מציבה את חוויית הלקוח במרכז. אנו מקשיבים לבקשות הנוסעים ומציעים מוצר תחרותי העונה על ציפיותיהם".



חברת התעופה אייר קנדה מפעילה 4 טיסות קו סדירות בין נתב"ג לטורונטו. כדי להבטיח שחיית המחמד שלכם תוכל להעלות לטיסה, תצרכו ליצור קשר עם מחלקת ההזמנות של החברה, בתוך 24 שעות מהליך כרטוס ההזמנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully