וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

RBC: איננו צופים מהפכה בשוק הסלולר בישראל בעקבות כניסתו של האייפון

TheMarker

18.6.2009 / 17:13

לפי האנליסטים, פלאפון ופרטנר יצטרכו למכור אייפון אחד על כל 6 מכשירי סלולר - והדבר לא יהיה קל לביצוע



"בשורה התחתונה, איננו צופים מהפכה בשוק הסלולר בישראל בעקבות כניסתו של האייפון", כך נכתב בסקירה של בית ההשקעות rbc, שותפו האסטרטגי של תמיר פישמן. האנליסטים טוענים כי "השקת האייפון בישראל היא בגדר קוריוז, ולא צפויה לשנות את כללי המשחק". זאת, בעקבות הדיווחים על השקת האייפון הפופולרי של אפל בישראל, על ידי פלאפון ופרטנר.



האנליסטים אינם צופים מהפכה בשוק הסלולר מכמה סיבות. ראשית, אין בלעדיות על השיווק בישראל, וגם חברת סלקום צפויה להשיג רישיון הפצה של אייפון. שנית, השוק כבר מכיל כמה עשרות אלפי מכשירים המופעלים ברשתות של פרטנר וסלקום, ושוק הסלולר כבר מזמן אינו נלחם על רווחיות, אומרים האנליסטים. ב-rbc מציינים כי פלאפון תשתמש באייפון בשביל למשוך לקוחות נוספים לרשת ה-gsm.



האנליסטים כותבים בסקירה כי השקת האייפון היא בשורה חיובית עבור פרטנר ופלאפון. "הישראלים אוהבים גאדג'טים, ונחשבים כמאמצים נלהבים של טכנולוגיות חדשניות. אם הפרסומים שפלאפון ופרטנר התחייבו לרכוש 100 אלף מכשירים בשנה נכונים, אז כל אחת מהן תצטרך למכור אייפון אחד על כל 6 מכשירי סלולר, כדי להצדיק את התחייבויותיהן", טוענים האנליסטים.



"הדבר יהיה לא קל לביצוע, בהתחשב בדריסת הרגל שיש לנוקיה ולסמסונג בשוק הישראלי ובהתחשב בהשקות עתידיות של יצרניות נוספות", מסכמים ב-rbc.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully