וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא על הפרימוורה לבדה

מאת אביבית שיין

18.6.2009 / 17:54

מחפשים עסקית זולה וטעימה? בארנסטו האיטלקית מציעים שילוב מוצלח של אוכל טוב ומחירים מגוחכים



כשראינו את השלט בכניסה למסעדת ארנסטו, שמודיע על עסקית ב-29 שקל, לא ציפינו ליותר מדי. זאת אומרת, זול זה טוב - אבל זול מאוד זה חשוד. בשם העיתונאות החוקרת, שמה לעשות - מלווה לעתים גם בסיכונים, החלטנו לנסות את העסקית. פנים המסעדה היה ריק לגמרי, אבל המרפסת הגדולה היתה מלאה. ישבנו בשולחן זוגי בסמוך לכמה תיירים, כמה זוגות, ואיש עסקים שבחר לנהל את כל שיחות הסלולרי שלו ברמקול. בסוף שיחת עסקים שניהל בקולות רועמים הוא שיתף את בן שיחו בכך שנולד לו נכד חדש. סיבה טובה לחגיגה.



מלצרית חביבה ועסוקה הגישה לנו את התפריטים. היא ובעל המסעדה היו היחידים בשטח אבל הצליחו להעניק יחס אישי לכל הלקוחות.



התפריט שקיבלנו הציע כמה סוגי עסקיות, כולן כוללות מנה ראשונה, פסטה ושתייה. ב-29 שקל אפשר לקבל סלט ירוק או מרק מיניסטרונה למנה ראשונה, לבחור בין ספגטי נפוליטנה, אלי אליו וארבאיטה, ולשתות מים מינרליים או סודה.



לא חשקנו בפסטות הפשוטות ולכן בחרנו בעסקית הבאה בתור, שמחירה 39 שקל. הזמנו סלט ירוק וספגטי פרימוורה. הסלט הירוק היה טרי וחביב, בתיבול פשוט ורענן. ב"פשוט" הכוונה להרבה מלח. הספגטי היה מוצלח, עם רוטב מעט חריף שכולל שמן זית, עגבניות שרי ועלי רוקט. המנה גדולה ומשביעה.



העסקית השנייה שהזמנו תומחרה ב-49 שקל. למנה ראשונה הזמנו אנטיפסטי, שהיה נהדר וכלל עגבניות מיובשות, פלפל, פטריות, קישוא וחציל. גולת הכותרת של האנטיפסטי, ולמעשה של הארוחה, היו שתי פרוסות לחם קלוי עם עגבניות, שום ובזיליקום. החומרים היו פשוטים אבל נהדרים ולעגבניות היה טעם מושלם. למנה עיקרית הזמנו לזניה ריקוטה ותרד. המנה הזו עוררה זיכרונות קשים משנות ה-80 בהיותה מוקרמת כל כולה בתנור. הלזניה שחתה בגבינה מותכת שמנה והיה קשה ליהנות מהמילוי שלה.



במסגרת העסקית אפשר להזמין קינוח בתוספת של 19 שקל - גלידת וניל, פנקוטה או קרם ברולה, או בתוספת של 29 שקל - טירמיסו, עוגת שוקולד חמה או אפוגטו. אנחנו בחרנו באפוגטו שהוגש חגיגית - לא בתוך ספל קטן אלא בגביע זכוכית עם שלושה כדורי גלידת וניל ששוחים באספרסו חזק וטוב. המנה היתה טעימה אבל לא מצדיקה את מחירה, בהתחשב בכך שבאותו מחיר אפשר לאכול במסעדה ארוחה מלאה.



חשבון, בבקשה



ההצעה: מנה ראשונה, עיקרית ושתייה ב-29-59 שקל.



טוב לביזנס: מקום נעים וזול לפגישות עסקיות.



בשולחנות הסמוכים: תיירים, זוגות ואנשי עסקים.



יתרון יחסי: ארוחה מלאה וטובה במחיר מגוחך.



מישהו מטפל בך: מלצרית עסוקה וחביבה שמקבלת מדי פעם גיבוי מבעל הבית.



ארנסטו, בן יהודה 90 תל אביב, טל': 03-5273394. הארוחות העסקיות מוגשות בימים א'-ה' בשעות 16:00-12:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully