וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה של 33% ברווחיה הרבעוניים של RIM - יצרנית הבלאקברי

סוכנויות הידיעות

19.6.2009 / 9:21

למרות התחרות הקשה מצד אפל ופאלם צופה החברה 4.1 מיליון משתמשים חדשים ברבעון הנוכחי



חברת rim (research in motion) הקנדית, יצרנית מכשיר הסלולר הפופולרי בלאקברי, דיווחה אמש על עלייה של 33% ברווחיה הרבעוניים, הודות לעלייה חדה בהכנסות ממכירות הטלפונים החכמים.



הרווח הנקי של החברה ברבעון הראשון של שנת הכספים, הסתכם ב-643 מיליון דולר, לעומת רווח של 482.5 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. בהכנסות נרשמה עלייה של 53% ל-3.4 מיליארד דולר. עם זאת, ההוצאות ברבעון הראשון על מחקר ופיתוח טיפסו ב-72% והסתכמו ב-219.8 מיליון דולר.



בימים אלה מתמודדת rim עם תחרות קשה מצד אפל, אשר השיקה לאחרונה דגם חדש ומתקדם של ה-iphone, ופאלם, אשר מכשיר ה-pre, הטלפון החדש שהוציאה לשוק בתחילת החודש, זוכה להצלחה. ג'ים בלסילי, מנכ"ל שותף של rim, אמר כי החברה מוכנה לתחרות. "הפגנו הרבה כוח בשני הרבעונים האחרונים ואני לא צופה שאף אחד יוריד את רגלו מדוושת הגז", אמר בלסילי. "הליין-אפ שלנו ל-14-15 החודשים הקרובים הוא מדהים".



הקיץ מתכננת rim להשיק את "טור" (tour), מכשיר סלולרי חדש שיתאים לרשתות דור שלישי מחוץ לארה"ב ובעל רזולוציה חדה. תחזיתה של החברה היא ל-4.1 מיליון משתמשים חדשים ברבעון הנוכחי. ברבעון הראשון נוספו ל-rim 3.8 מיליון לקוחות חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully