וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמה מעורבת בבורסות אירופה: לונדון עולה ב-0.3%; פרנקפורט יורדת ב-0.4%

רונית דומקה

19.6.2009 / 10:47

מניית יצרנית מכוניות היוקרה פורשה יורדת ב-2.8% לאחר שדיווחה על ירידה בהכנסותיה



מגמה מעורבת נרשמת כעת בבורסות אירופה, בעוד מנהיגי האיחוד האירופי מתכנסים בבריסל לדון בהגברת הרגולציה על המגזר הפיננסי. לונדון עולה ב-0.3% ופאריס מוסיפה 0.1%, בעוד פרנקפורט יורדת ב-0.4%.



מנהיגי האיחוד האירופי מתכנסים בשעות אלה בבריסל, ודנים באמצעי רגולציה על המערכת הפיננסית. המנהיגים צפויים להסכים על הקמת מועצה אירופית, אשר תעקוב אחר יציבותם של המוסדות הפיננסים ותזהה סיכונים מערכתיים.







בהודעת הסיכום צפויים מנהיגי האיחוד להצהיר כי להערכתם האיחוד נמצא בדרכו להתאוששות כלכלית בת קיימא, וכי על המדינות להתחיל לרסן את הגירעונות בתקציביהן ברגע שהאיזור ייצא מהמיתון, כך דיווחה היום סוכנות הידיעות בלומברג, על פי טיוטת ההודעה.



עליות נרשמות במגזר הפיננסים: מניית רויאל בנק אוף סקוטלנד עולה ב-1.6%, מניית קומרצבנק הגרמני עולה ב-2.5% וקרדיט סוויס מוסיף 0.6%.



במגזר הרכב, לעומת זאת, נרשמות ירידות. יצרנית מכוניות היוקרה פורשה יורדת ב-2.8% לאחר שדיווחה על ירידה של 15% במכירותיה בתשעת החודשים שהסתיימו ב-30 באפריל. ההכנסות בתקופה זו הסתכמו ב-6.5 מיליארד דולר. מניית ב.מ.וו רושמת ירידה של 0.9% ופיאט האיטלקית יורדת ב-0.4%.



רשת הטלוויזיה הבריטית סקיי עולה ב-3% לאחר ש-ubs העלה את המלצתו על מנייתה מ"נייטרלי" ל"קניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully