וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריוס החדשה של טויוטה גזלה מהונדה אינסייט את תואר המכונית הנמכרת ביותר ביפאן

סוכנויות הידיעות

19.6.2009 / 11:52

בחודש שחלף מאז החל להימכר הדגם החדש של פריוס נרשמו למעלה מ-180 אלף הזמנות



ענקית הרכב טויוטה הודיעה היום כי בחודש שחלף מאז הוציאה לשוק ביפאן את הדגם החדש של מכונית הפריוס ההיברידית, היא קיבלה למעלה מ-180 אלף הזמנות - אשר עלו בהרבה על ציפיותיה למכירות של 10,000 מכוניות בחודש.



במאי היתה פריוס המכונית הנמכרת ביותר ביפאן, וגזלה את המקום הראשון ממתחרתה של טויוטה, הונדה, אשר המכונית ההיברידית שלה, אינסייט, נהפכה בפברואר להיברידית הראשונה שזכתה בתואר המכונית הנמכרת ביותר ביפאן. מחירה של הפריוס החדשה ביפאן 2.05 מיליון ין (22 אלף דולר). האינסייט, לעומת זאת, עולה בין 1.89 מיליון ין ל-2.21 מיליון ין.



מה שמסייע למכירותיה של הפריוס הוא היעדר מס על רכישת מכוניות היברידיות ביפאן. הדבר חוסך לצרכנים כ-150 אלף ין (1,500 דולר) ברכישת פריוס. גורם נוסף המעודד את המכירות הוא יוזמה של ממשלת יפאן להמרת מכוניות בנות 13 שנה ויותר בתמורה לשובר של 250 אלף ין (2,500 דולר) לרכישת כלי רכב ידידותי לסביבה.



מאז הושקה הפריוס הראשונה ב-1997 מכרה טויוטה יותר ממיליון יחידות של המכונית ההיברידית. טויוטה, הצופה לרשום בשנת הכספים הנוכחית את ההפסד השנתי השני שלה ברציפות, מנסה כיום להגביר את מכירות המכוניות ההיברידיות של החברה בניסיון לפצות על הירידה החדה בביקוש לטנדרים ורכבי שטח בעקבות המשבר בענף הרכב העולמי. טויוטה צופה כי מכירותיה העולמיות ייפלו ב-1.067 מיליון כלי רכב ל-6.5 מיליון בשנת הכספים שתסתיים במארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully