וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסה נעימה: בכירים בבנקים בארה"ב שקיבלו סיוע מהממשל השתמשו במטוסי החברה לצרכים אישיים

רויטרס

19.6.2009 / 14:26

בכירים בבנקים כמו מורגן סטנלי ובנק אוף אמריקה טסו לאירופה, מקסיקו והקאריביים



בכירים בכמה מהבנקים הגדולים בארה"ב שקיבלו סיוע מהממשל הפדרלי, ביניהם בנק אוף אמריקה, מורגן סטנלי וריג'נס פייננשל, השתמשו במטוסי החברה לצרכים פרטיים, כך דיווח היום העיתון "וול סטריט ג'ורנל".



על פי רישומי טיסות שנבדקו, במקרים רבים טסו מטוסי הבנקים לאתרי נופש או ליעדי בקרבת בתי הנופש של הבכירים באירופה, מקסיקו, הקאריביים, פלורידה ואספן שבקולורדו.



"אנו מיישמים מדיניות חדשה ב-2009, שבמסגרתה ייאסר שימוש במטוסי החברה לצרכים אישיים", אמר דובר בנק אוף אמריקה לעיתון, אך סירב להגיב בנוגע לפרטי הפרשה. דובר מורגן סטנלי אמר כי על פי מדיניותו של הבנק מותר למנכ"ל, ג'ון מאק, להשתמש במטוסי החברה כאוות נפשו, אך בתשלום סכום סמלי, שבו סירב לנקוב. דובר ריג'נס הודה כי כל נסיעה של הבכירים במטוסי החברה לצורך אישי או עסקי מעוגנת במדיניות הבנק.



ביום רביעי דיווח מורגן סטנלי כי החזיר את כספי הסיוע שקיבל מהממשל, בסך 10 מיליארד דולר. בנק אוף אמריקה, אשר קיבל 45 מיליארד דולר מהממשל, גייס את מרבית הסכום אך עדיין לא החזיר את כספי הסיוע. אתמול דיווח הצהובון "ניו יורק פוסט", על פי מקורבים לבנק אוף אמריקה, כי הוא משלם בימים אלה בונוסים בסך מיליוני דולרים לעובדיו ולעובדים שהוא מבקש לגייס במטרה לשמור על עובדים קיימים ולפתות כישרונות חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully