וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובבי iPhone: פלאפון תפתח היום ההרשמה המוקדמת לרכישת המכשיר

אמיתי זיו

21.6.2009 / 7:10

לא מדובר בהרשמה מחייבת, אלא בטופס מקוון בו יתבקש הלקוח להשאיר פרטים, טלפון ודוא"ל



פלאפון תפתח במהלך היום (א') את ההרשמה המוקדמת לרכישת מכשיר ה-iphone, שהחברה תתחיל לשווק בחודש ספטמבר, כך נודע ל-themarker. החברה תפתח את ההרשמה באתר החברה. לא מדובר בהרשמה מחייבת, אלא בטופס מקוון בו יתבקש הלקוח להשאיר פרטים, טלפון ודוא"ל, ופלאפון תיצור קשר עם המתעניין לקראת השיווק בפועל של המכשיר. ההרשמה תהיה פתוחה ללקוחות כל החברות.



פתיחת ההרשמה המוקדמת לרכישת מכשיר ה-iphone הינה הפעם הראשונה שחברה סלולרית בארץ עושה מהלך של פתיחת רשימת המתנה למכשיר כלשהו. בחו"ל נראו בעבר תורים של אנשים המחכים מחוץ לחנויותנ להשקה של מוצרי צריכה אלקטרוניים, דוגמת ה-iphone או קונסולות משחק חדשות (wii, ps3, xbox).



המהלך הנוכחי של פלאפון הינו שיווקי בעיקרו, ומטרתו ליצור באזז נוסף סביב המוצר. משום שההרשמה אינה מחייבת דבר מהלקוח, ומשום שתנאי הרכישה של האייפון טרם פורסמו, סביר שיהיו מצטרפים רבים לרשימה של פלאפון.



פלאפון תוכל להתגאות במספר הנרשמים והרשימה אף תסייע לחברה ליצור מאגר נתונים חדש עם פרטי לקוחות של חברות מתחרות. פלאפון תוכל להציע לאותם לקוחות הצעות שיווקיות שונות, גם באם לא ירכשו בסופו של דבר את ה-iphone בסופו של דבר. מעניין יהיה לראות אם גם פרטנר תפתח רשימת המתנה דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully