וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברות פתחו בהרשמה מוקדמת ל-iPhone

אמיתי זיו

21.6.2009 / 9:23

התמודדות עם הביקוש או נסיון ליצור באזז? פלאפון ופרטנר השיקו הרשמה מקוונת למכשיר - ככל הנראה כדי להציג רשימת ממתינים ארוכה

חברות הסלולר פרטנר ופלאפון פתחו באתרי האינטרנט שלהן הרשמה מוקדמת לרכישת מכשיר ה-iPhone שהחברות יחלו לשווק בחודש ספטמבר. לא מדובר בהרשמה מחייבת, אלא בטופס מקוון בו יתבקש הלקוח להשאיר פרטים, טלפון ודוא"ל, ופלאפון תיצור קשר עם המתעניין לקראת השיווק בפועל של המכשיר. ההרשמה תהיה פתוחה ללקוחות כל החברות.

פתיחת ההרשמה המוקדמת לרכישת מכשיר ה-iPhone הינה הפעם הראשונה שחברה סלולרית בארץ עושה מהלך של פתיחת רשימת המתנה למכשיר כלשהו. בחו"ל היינו עדים בעבר לתורים של אנשים המחכים מחוץ לחנויות להשקה של מוצרי צריכה אלקטרוניים, דוגמת ה-iPhone או קונסולות משחק חדשות (Wii, PS3, Xbox).

המהלך הנוכחי של של חברות הסלולר הינו שיווקי בעיקרו, ומטרתו ליצור באזז נוסף סביב המוצר. משום שההרשמה אינה מחייבת דבר מהלקוח, ומשום שתנאי הרכישה של ה-iPhone טרם פורסמו, סביר שיהיו מצטרפים רבים לשתי הרשימות.

הדבר יאפשר לשתי חברות הסלולר להתגאות במספר הנרשמים, והרשימה אף תסייע לכל חברה ליצור מאגר נתונים חדש עם פרטי לקוחות של חברות מתחרות. החברות יוכלו בעתיד להציע לאותם לקוחות הצעות שיווקיות שונות, גם אם לא ירכשו בסופו של דבר את המכשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully