וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שערורייה לראש ממשלת איטליה: נערת ליווי טוענת שקיבלה מברלוסקוני 2,000 יורו ללילה

הארץ

21.6.2009 / 14:58

פטריציה ד'אדריו סיפרה שהובטחו לה 2,000 יורו בתמורה להשתתפות בשני מפגשים ליליים בביתו של ברלוסקוני



שערורייה נוספת מבית היוצר של ראש ממשלת איטליה, סילוויו ברלוסקוני, מאיימת להחריב את מעמדו הפוליטי: מספר נערות ליווי טוענות כי זומנו למסיבות שערך בביתו המפואר תמורת תשלומים בסך אלפי יורו. אחת מהן אף העידה שחברתה נשארה לבדה עם ראש הממשלה, וכי היא "באה לעבוד". בתגובה, קולות שונים באיטליה קוראים לראש הממשלה בן ה-72 להחליט האם הוא פוליטיקאי רציני, או שהוא מעדיף לסיים את הקריירה כנער שעשועים החוגג במסיבות עם נשים צעירות.



פטריציה ד'אדריו בת 42 סיפרה שהובטחו לה 2,000 יורו בתמורה להשתתפות בשני מפגשים ליליים בביתו של ברלוסקוני בסוף השנה שעברה. אתמול התברר עד כמה מצבו של ברלוסקוני מסובך - כשנודע שד'אדריו היא למעשה זונת צמרת וכי היא נשארה לישון באחוזה של רה"מ לאחר שהשתתפה במסיבה בנובמבר האחרון.



ברברה מונטריאלה, דוגמנית לשעבר בת 23, טענה מעל דפי העיתון "לה-רפובליקה" כי דה'דריו סיפרה לה שקיימה יחסי מין עם ראש הממשלה. כמו כן, טענה כי גם היא קיבלה תשלום עבור השתתפותה במסיבות. לדבריה, סוכם שלאחר המסיבה יתר הבנות ישאירו את ברלוסקוני וד'אדריו לבדם, וכך בדיוק קרה. "היא נשארה לעבוד, וכולנו ידענו שהיא נערת ליווי", הוסיפה. דוברו של ברלוסקוני מסר בתגובה ל"סנדיי טלגרף" את התשובה הפשוטה: "אין תגובה ואין לנו שום דבר לומר".



ד'אדריו, אם חד הורית, סיפרה כי היא השתמשה בטלפון הסלולרי שלה כדי לצלם ולהקליט את עצמה בחדר השינה של ברלוסקוני. האותנטיות של ההקלטה נבדקת כעת, במקביל לחקירתו של ג'מפאולו טרנטיני, איש עסקים בן 35, לאחר שצותת מדבר עם אחיו לגבי גביית תשלומים עבור השתתפותן של הבנות במסיבה. ביום שישי טען ברלוסקוני כי כל הטענות נגדו הן "שקר וכזב", ניסה להתבדח בנושא והאשים את אמצעי התקשורת.



היסטוריה של שערוריות



עד לפני חודשיים נראה מעמדו הפוליטי של ברלוסקוני יציב מתמיד, לאחר שזכה בכהונה שלישית. הוא טיפל בהצלחה במשבר הזבל בנאפולי, סייע לחברת התעופה הלאומית להימנע מפשיטת רגל וטיפל כראוי ברעידת האדמה הקשה, שבגתה את חייהם של כמעט 300 בני אדם.



בתחילת מאי הודיעה אשתו של ברלוסקוני, ורוניקה לאריו, על
רצונה להתגרש ממנו לאחר שבילה ביום הולדתה של הדוגמנית בת ה-18
נעמי לטיציה. זמן קצר לאחר מכן פורסמו בעיתון הספרדי "אל פאיס"
תמונות ממסיבה שנערכה בווילה של ברלוסקוני, שבה מופיעות נשים חשופות חזה, איתן השתעשע ראש ממשלת צ'כיה לשעבר. ברלוסקוני מחזיק באמצעי תקשורת רבים, והוא ידוע בגישתו הקלה לנשים צעירות ויפות שהוא בוחר לקדם, לעיתים אפילו בחיים הפוליטיים - לדוגמה השרה לענייני שוויון הזדמנויות, מרה קרפנגה, שהחלה את דרכה כדוגמנית במגזין גברים. ביקורת נשמעה נגדו גם מצד אשתו לאחר שהריץ מספר נשים כמתמודדות בבחירות לפרלמנט האירופי. כעת, מתברר שאולי היה זה רק קצה הקרחון.



החששות ממה שעוד עלול לצוץ בהקשר של ראש הממשלה מטרידות מאוד את תומכיו, על רקע ועידת שמונה המדינות המתועשות שתתקיים בשבוע הבא בארצו. הזעם בקרב תומכיו של ראש הממשלה על המעשים הולך ומתגבר, ונשמעים קולות שמזהירים שבקרוב הנושא יתפוצץ. גם הכנסיה הקתולית מזהירה כי ההאשמות פוגעות במעמדו של ראש הממשלה באופן ניכר, אם לא קטלני. "אווניר", העיתון הרשמי של מועצת הבישופים האיטלקית, כתב כי עליו להבהיר את מעורבותו בסקנדלים האחרונים מהר ככל האפשר. "זה הזמן שלו לתת הסבר אמין על השאלות הבוערות, לא רק אלה שמועלות על-ידי יריביו הפוליטיים, אלא גם אלה ששואל הציבור כולו".



הדפוס שנחשף מעל גבי העיתונים בחודשיים האחרונים מעורר גם חששות בקרב חברי האופוזיציה כי ניתן לסחוט בקלות את ראש הממשלה. "כמה אנשים כבר סחטו אותו? מה הם קיבלו בתמורה?" שאל מנהיג מפלגת "איטליה עם ערכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully