וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה בשווי 70 מיליון דולר ל-ECI עם טאטא ההודית

פז וייסמן

21.6.2009 / 15:01

אבי טננבוים, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-ECI:"אנחנו ספקי תשתית בעיקר לגידול המטורף שיש כיום בענף הסלולר"



אי סי איי טלקום ממשיכה לחתום על עסקאות ענק, הפעם עסקה בשווי 70 מיליון דולר עם טאטא ההודית. במסגרת ההסכם תספק אי סי איי ל-tata teleservices limite ttsl, חברת התקשורת ההודית וחלק מקונצרן טאטא, את רשת הגישה הגדולה בהודו לפס רחב קווי, שתתמוך במהירויות של עד 18 מגהביט/לשניה.



העסקה מגיעה לאחר שבתקופה האחרונה אי סי איי חתמה על שתי עסקאות גדולות, האחר עם דויטשה טלקום בשווי של עשרות מיליוני דולרים והשניה היא עסקה בטוגו אשר באפריקה בשווי מיליוני דולרים.



במסגרת העסקה עם טאטא, נפרסת בימים אלה תשתית פס רחב בשמונה ערים מרכזיות במדינה, וזהו הסכם ראשון מזוג זה לאי סי איי בהודו. עיקר פעילותה של אי סי איי בהודו עד כה, התמקדה באספקת תשתיות תמסורת לרשתות הסלולר במדינה. הפתרון אותו תספק אי סי איי ימצב את ttsl השוק בעמדת מובילות בשוק המקומי באמצעות אספקת שירותים ויישומי triple play חדשניים כגון iptv, וידאו לפי דרישה, אינטרנט מהיר, voip ושירותים רחבי פס אחרים.



אבי טננבוים, סמנכ"ל שיווק ומכירות באי סי איי, אומר ל-themarker: "בעיקרון הפוזיציה שלנו בשוק ההודי מצוינת ואנחנו ספקי תשתית בעיקר לגידול המטורף שיש כיום בענף הסלולר. כל חודש מצטרפים בהודו כ-15 מיליון משתמשי סלולר חדשים, כאשר התשתית שלנו מספקת מענה ל-40% מגידול זה. לעומת הסלולר שצומח בקרב גבוה, יש כיום רק כ-5.5 מיליון משתמשי אינטרנט מהיר נייח במדינה, מה שמראה על פוטנציאל צמיחה רב בעתיד במדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully