וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט אישר לאלי רייפמן לצאת מהארץ תמורת ערבות של 5 מיליון שקל וצו איסור יציאה מהארץ לילדיו

הילה רז

21.6.2009 / 15:11

בשבוע שעבר ביקש רייפמן לצאת לסבב פגישות בחו"ל על מנת לממש חלק מאחזקותיו באמבלייז



אלי רייפמן, מבעלי השליטה באמבלייז, יוכל לצאת מהארץ ליומיים בלבד לפגישת עסקים באירופה. כך קבע היום שופט בית המשפט המחוזי בת"א איתן אורנשטיין.



לצורך יציאתו יפקידו אימו, בת זוגו וקרובת משפחה נוספת, ערבות בסך מיליון שקל כל אחת, ותעוכב יציאתן מהארץ עד שובו של רייפמן. כמו כן, הוצאו צווי עיכוב יציאה מן הארץ לכל אחד מארבעת ילדיו והוטל עליו להפקיד ערבות בנקאית בסך 2 מיליון שקל לידי המנהל המיוחד שמונה לכינוס נכסיו של רייפמן.



בתחילת השבוע שעבר הגיש רייפמן בקשה המוסכמת על המנהל המיוחד שמונה לכינוס נכסיו, לפיה לאחר שיפקיד ערובות בסך 4 מיליון שקל, הוא יוכל לצאת למסע באירופה, ארה"ב והמזרח הרחוק למימוש נכסיו. מימוש הנכסים נדרש לצורך גיבוש הסדר נושים והחזר חובותיו של רייפמן המסתכמים לפי דיווחיו של רייפמן עצמו בכ-245.



בית המשפט קבע כי הבקשה המוסכמת תועבר לתגובת כונס הנכסים הרשמי. הדגיש רייפמן כי עליו להשתתף בפגישת עסקים הכרחית בימי שני-שלישי השבוע.



עו"ד דורון אפיק, המייצג את רייפמן, ביקש מבית המשפט להוציא צו איסור פירסום ספיצפי לגבי מכתב המפרט את פרטי הפגישה אליה מבקש רייפמן לצאת מטעמי סודיות עסקית של אמבלייז.



לטענת רייפמן, כל ניסיונותיה של אמבלייז לדחות את הפגישה עלו בתוהו מאחר שמגיעים אליה אנשים ממדינות שונות המתקבצים בייחוד לפגישה עמו. רייפמן מוסיף כי הפגישה היא לצרכיה של אמבלייז ובכוחה להשפיע על עתיד החברה.



רייפמן חוזר על טענותיו לפיהן אין כל חשש שיימלט מהארץ, מאחר שכאן גדלים ארבעת ילדיו העוללים. הקטן שבהם בן חודש וחצי. בנוסף, ציין רייפמן, מחויבותו הרבה לאמבלייז, הממוקמת בישראל, יוצרת אף היא הבטחה כי בכוונתו לשוב. מהבקשה עולה כי חברת אמבלייז מוכנה להעמיד ערבות בנקאית בסך 2 מיליון שקל, בנוסף לערבות בסך 2 מיליון שקלים שרייפמן יפקיד, וכי אמבלייז היא שתממן את הנסיעה.



המנהל המיוחד, עו"ד איתן ארז, חתם אף הוא על הבקשה והסכים כי צו עיכוב היציאה יבוטל ליומיים לאחר הפקדת כל הערבויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully