וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון השיקה מתחרה ישראלית ל-iTunes - חנות מוזיקה מקוונת עם 250 אלף כותרים

אמיתי זיו

21.6.2009 / 19:39

מנכ"ל פלאפון, גיל שרון: "ישנה אלטרנטיבה אמיתית ומשתלמת המציעה צריכת מוזיקה חוקית וללא הגבלה"



חברת פלאפון תשיק חנות מקוונת למוזיקה תחת השם musix. מדובר בחנות שמזכירה את חנות המוזיקה של אפל itunes, ובה 250 אלף כותרי מוסיקה שהלקוח יכול להאזין להם דרך אתר האינטרנט (סטרימינג) או לחילופין להוריד את השירים לטלפון הנייד.



מודל התמחור של השירות ייחודי: פלאפון תגבה מנוי חודשי של 19.90 שקל מהלקוחות ותמורתו הלקוח יוכל לעשות שימוש לא מוגבל בכל כותרי החנות, להוריד לנייד או לשמוע באתר. השירות יהיה זמין רק ללקוחות פלאפון ובחודשיים הקרובים יהיה חינם.



לצורך פיתוח השירות ובניית קטלוג השירים נעזרה פלאפון בבעלי חנויות דיסקים ועורכי מוסיקה בתחנות רדיו, ואכן פלאפון חתמה הסכמים עם מספר לייבלים מובילים וחלקם נישתיים למדי. בין הליבלים: התו השמיני, ad4, וורנר, emi, וי'רגין, nmc, הד ארצי, teta ועוד.



פלאפון אף פיתחה תוכנה לטלפון הסלולרי (קליינט) אשר יאפשר גישה מהירה ונוחה לקטלוג התכנים. הלקוח יוכל לבחור מוזיקה לפי קטגוריה של אמן, אלבום או ז'אנר ויהיו ב-musix אף מעיין תחנות רדיו או פלייסליסט'ס לפי ז'אנר.



שותפים טכנולוגים לפיתוח המוצר החדש הם e-wave, triplay ובלורה והחברה מוסרת כי במהלך כולו, כולל הפיתוח והסכמי התוכן, הושקעו מיליוני שקלים.



מנכ"ל פלאפון, גיל שרון: "כמובילי התוכן בסלולר, אנו רואים עצמנו מחוייבים לקידום צריכת מוזיקה חוקית בישראל. זו הפעם הראשונה שישנה אלטרנטיבה אמיתית ומשתלמת המציעה צריכת מוזיקה חוקית וללא הגבלה".



גם ו מפעילות באתר שלהם חנות מוזיקה עם אפשרות רכישה של שירים וקטלוג של כ-80-100 אלף כותרי מוזיקה. ההבדל המרכזי הוא שהחנות של פלאפון היא במודל של השכרה כי ניתן להאזין בה לשירים על גבי האתר או להוריד למכשיר הנייד, אך השירים מוגנים ב- drm כך שלא ניתן להעביר אותם מהמכשיר הנייד לנגן mp3 או למחשב ואילו אצל סלקום ופרטנר השיר נרכש תמורת מחיר של 4.90 והופך לנכס של הלקוח ללא הגנות או מגבלות שימוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully