וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטריידר: סוחרי האופציות מביעים אמון בנפט ו-72.6% מהם קנו אופציות CALL על הזהב השחור

TheMarker

22.6.2009 / 10:08

רוב סוחרי האופציות מעריכים שמדד המעו"ף יעלה היום; 68% מהמשקיעים באופציות אפריקה ישראל באיטריידר רכשו אופציות CALL לסוף השבוע על המניה



רוב סוחרי האופציות באיטריידר מעריכים כי מדד המעו"ף יעלה היום. מניתוח התפלגות הסוחרים עולה כי 81.6% מסוחרי האופציות באיטריידר רכשו אופציות call על מדד תל אביב 25. במגזר הסחורות, סוחרי איטריידר מביעים אמון בנפט, ו-72.6% מסוחרי האופציות הדיגטליות קנו אופציות call על הזהב השחור.



לאחר פתיחת שבוע חזקה בבורסה בתל אביב אתמול ופתיחה חיובית בשוקי אסיה, גם היום העליות באחד העם צפויות להימשך בהובלת מניות הנדל"ן. כ-68% מהמשקיעים באופציות אפריקה ישראל באיטריידר סבורים שהמגמה החיובית במניות הנדל"ן תימשך, והם רכשו אופציות call לסוף השבוע על מניית אפריקה.



"בטווח הקצר, אנו צופים שמדד המעו"ף יעלה עד לרמת ה-876 נקודות, שהיא רמת ההתנגדות הקרובה. במידה ויחצה את קו זה, אנו צופים שמדד תל אביב 25 'יבדוק' שוב את רמת ה-900 נקודות. כ-81.6% מסוחרי האופציות על המעו"ף באיטריידר שותפים להערכה, ורכשו אופציות call על מדד תל אביב 25", מציינים האנליסטים באיטריידר.



בשוק הסחורות, הנפט סגר את שבוע המסחר ברמה של 69.6 דולר לחבית, המהווה ירידה יומית של 2.6%. מתחילת השנה עלה הנפט ב-55%, אולם, האנליסטים טוענים כי נתוני תפוקה שהעלו חששות לגבי הביקושים העתידיים לזהב השחור, מאיימים על המשך מגמת העלייה שהחלה בחודש מארס השנה.



יחד עם זאת, האנליסטים אומרים כי דיווחים על הפרעות אספקה שעלולים להגיע מכיוונה של ניגריה, העימותים באירן ותחזית אופטימית של גולדמן זאקס כי שערו של הנפט צפוי להגיע בסוף השנה לרמה של 85 דולר, כל אלו עשויים לתמוך במגמת העלייה. 72.6% מסוחרי האופציות הדיגטליות על הנפט באיטריידר קנו אופציות call על הנפט.



עוד מציינים האנליסטים כי היום בשעה 17:30 יפרסם בנק ישראל את גובה הריבית במשק לחודש יולי. ההערכה באיטריידר היא שהנגיד יותיר את הריבית על כנה, ברמה של 0.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully