וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן מור: ההזדמנויות הנדל"ניות הבאות טמונות בתל אביב

גיא ליברמן

22.6.2009 / 11:45

החברה הודיעה על כוונתה להתמודד במכרז העתידי על קרקעות דרום הקריה בתל אביב לבניית 300 דירות



"עד היום פעלנו באיזורי עוטפי תל אביב, כי זיהינו שמי שירצה לצאת מתל אביב יקנה דירות במקומות שזיהינו. היום כשאנחנו מזהים הזדמנויות - שזה המקצוע של החברה שלנו, אנחנו מסמנים את תל אביב. עכשיו זה הזמן לקנות בה קרקעות ולבנות בה למשפחות ולאנשים", כך אמר היום במסיבת עיתונאים חנן מור מבעלי חברת חנן מור שמסמנת לדבריו את תל אביב כאיזור בו נמצאות כיום הזדמנויות עסקיות בנדל"ן. מור הודיע כי בכוונת החברה להתמודד במכרז על קרקעות דרום הקריה בתל אביב כחלק ממכרז שעתיד מנהל מקרקעי ישראל לפרסם בעתיד, אם כי בשלב זה לא ברור מתי הוא יתפרסם.



לדבריו של מור ברצונה של החברה לפתח את האיזור מתוך תפיסת קיימות ותפיסה ירוקה וסביבתית :"אנחנו רוצים לבנות את המגדל הראשון הירוק בתל אביב. מכרז דרום הקריה משמש הזדמנות נפלאה ליישם את תפיסת המגורים החדשה שלנו ששמה דגש על הפן הסביבתי. הבניינים שנבנה יהיו חסכוניים בחשמל, בנויים בזוויות הנכונות לניצול מיטבי של קרני השמש ועוד" אמר מור. שותפו לחברה אבי מאור הדגים :"מגדל הקריה, הוא דוגמא למגדל הכי אנט סביבתי כי הוא בנוי בזוויות לא נכונות"



את הרבעון הראשון של 2009 סיימה החברה עם הון עצמי של 37 מילוין שקל, בעוד שההצעה שתניח החברה במכרז צפויה להיות גבוהה פי כמה מהכסף שיש בכיסם כיום: "ההון העצמי צפוי לגדול כתוצאה ממכירת דירות שלא באה לידי ביטוי בדו"חות כי הדירות עדיין לא נמסרו". מור ציין כי ביכולתה של החברה להתמודד על קרקעות לבניית שניים מתוך שלושת המגדלים שיבנו במתחם בכוחות עצמם, וכי בכוונתם להכניס שותף לפרויקט על מנת לזכות בכל הקרקעות לבניית שלושת המגדלים. לשאלה האם החברה מתכוונת להתמודד במכרז שמקיים כיום המנהל על הבתים לשימור של הטמפלרים הקיימים במתחם סירב מור להגיב.



בסוף 2008 פירסם מנהל מקרקעי ישראל את מכרז דרום הקריה, אלא שההצעות שהוגשו במכרז היו נמוכות ממחיר המינימום והמכרז נכשל. מאז ועד היום מבושש המנהל לפרסם מחדש את המכרז, מכיוון שבכיריו חוששים שהמשבר הכלכלי ידיר את רגליהם של הקבלנים הגדולים מהמכרז וכי ההצעות יהיו נמוכות מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully