וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובה קבעה שיא בהזמנות מערכות מדידה עצמאיות ברבעון השני; היקף ההזמנות על פי הערכות שוק - 8 מ' ד'

ניר צליק

22.6.2009 / 11:51

המערכות יסופקו במהלך הרבעון השני והשלישי של 2009; מניית החברה מזנקת ב-87%



אחרי רבעון ראשון לא פשוט, מדווחת מכשירי מדידה, ספקית פתרונות מטרולוגיה עצמאיים ומשולבים עבור בקרת התהליכים בשוק המוליכים למחצה, כי הרבעון השני מראה סימני שיפור משמעותיים.



ההזמנות עבור מערכות המדידה העצמאיות של החברה ברבעון השני של 2009 קבעו שיא. על פי הערכות שוק, שווי ההזמנות עומד על כ-8 מיליון דולר, כאשר מהחברה עצמה לא מסרו תגובה. ההזמנות נתקבלו משלושה לקוחות שונים, כאשר המערכות ישמשו למדידות אופטיות במספר שלבים בתהליך הפיתוח ובטכנולוגיות ייצור מתקדמות של שבבים. החברה תספק ותתקין את המערכות במהלך הרבעון השני והשלישי.



"זוהי בבירור אבן דרך חשובה ביותר עבור החברה", אמר גבי זליגסון נשיא ומנכ"ל נובה. "שמנו לנו למטרה להוכיח כי יש בידינו טכנולוגיה בעלת ערך גבוה עבור יצרני השבבים ומאמצי החדירה שלנו מניבים פרי. שוק מערכות המדידה העצמאיות מייצג מנוע צמיחה משמעותי עבור נובה, במיוחד לאור מחיר המכירה הגבוה בהרבה מהמקובל בשוק מערכות המדידה המשולבות. מגוון הלקוחות, כמו גם הטמעת המערכות בשלבים שונים של התהליך, בייצור ובפיתוח, מוכיחים כי אנו ממוצבים היטב להגדלת מעמדינו בשוק המערכות העצמאיות תוך כדי התאוששות התעשיה מהמשבר הכלכלי הנוכחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully