וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT משיקה שני ערוצי HD חדשים: סדרות ובוליווד

אופיר בר-זהר

22.6.2009 / 13:12

קרני זיו, סמנכ"ל התוכן של HOT: "הוספת שני ערוצי ה-HD החדשים מרחיבה משמעותית את חבילת ה-HD"



hot מרחיבה את היצע התכנים של חבילת שידורי ה-hd: חברת הכבלים תשיק ב-5.7 שני ערוצי hd חדשים הכוללים את ערוץ הסדרות hot hd, וערוץ הסרטים bollywood hd. hot hd ישדר בערוץ מס' 500 סדרות מתוך הערוצים hot3, hot family ו-hot zone.



בין הסדרות שישודרו יהיו "אבודים 5", "damages 2" ,”mad men 1+2", "אחים ואחיות 2", קליפורניקיישן (1+2), המשרד 5, תמרות עשן, מה שנחוץ לרווק, 90210, מדיום 4, סטארגייט אטלנטיס (1+2) ועוד. ערוץ bollywood hd ישדר בערוץ מס' 508 סרטים מהתעשייה הבוליוודית בליווי כתוביות ברוסית.



השירות יינתן בחינם למי שמחזיק בחבילת ה-hd שעלותה היא 35 שקל בחודש, ללא ערוץ הספורט. ערוץ זה עולה סכום של 20 שקל בחודש, כאשר בתוספת של חמישה שקלים ניתן לקבל גם את ערוץ יורו ספורט. שני הערוצים החדשים מצטרפים לשבעת ערוצי ה-hd הקיימים ב-hot :hot movies hd; ערוץ ספורט 5 hd; ערוץ יורו ספורט hd, ערוץ national geographic hd , ערוץ mtv hd, ערוץ ftv hd וערוץ voom.



קרני זיו, סמנכ"ל התוכן של hot אמרה כי:" hot ממשיכה להוביל את שוק התקשורת בתחומי החדשנות, האיכות והקדמה הטכנולוגית. הוספת שני ערוצי ה-hd החדשים לצד שבעת הערוצים הקיימים, מרחיבה משמעותית את חבילת ה-hd ש-hot מציעה לצופיה, והופכת אותה לאטרקטיווית ולמגוונת ביותר בשוק הטלוויזיה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully