וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אליעזר: בניגוד לאחרים, אני לא מקבל מסרים - אני עובד קשה

אורה קורן

22.6.2009 / 14:03

כך אמר בנימין בן אליעזר בכנס התעשייה של פירמת BDO זיו האפט והתאחדות התעשיינים



שר התמ"ת בנימין (פואד) בן אליעזר אמר היום בכנס התעשייה של פירמת bdo זיו האפט והתאחדות התעשיינים, כי כיוון שהוא אינו מקבל מסרים מלמעלה, הוא עובד קשה כדי לחלץ את התעשייה מהמשבר.



"בניגוד לאחרים, אני לא נמנה על אלו שמקבלים מסרים מלמעלה כיצד עליהם לפעול. לכן, בהקשר למשבר הכלכלי, אני נאלץ לעבוד קשה ולשתף פעולה עם הכוחות הטובים ביותר במשק ליצירת תוכניות פעולה יעילות".



לדבריו, בשנים 2009-2010 בכוונתו לשים דגש מיוחד על התמודדות עם המשבר הכלכלי ומאבק באבטלה, שיפור תשתית סחר החוץ של התעשייה הישראלית, שדרוג התעשייה המסורתית וחיזוקה מול התחרות הגלובלית.



בד בבד יפעל לעידוד המחקר והפיתוח התעשייתי בישראל, פיתוח כלכלי בפריפריה ועידוד רכישות 'כחול לבן'. "בחודשיים בהם אני בתפקידי, גיבשתי תוכנית חירום לטיפול באבטלה. תוכנית זו מתמקדת בצעדים מעשיים לטיפול מיידי וכן לטיפול בטווח הבינוני והארוך, ומטרתה להגדיל את מספר המועסקים ולסייע לעסקים הנמצאים במצוקה. התוכנית תכלול הקמת מפעלים מחוללי שינוי בפריפריה, הקמת קרן למפעלים במצוקה, תגבור כלי המדען הראשי למחקר ופיתוח, עידוד השקעות הון וקידום ועידוד העסקים הקטנים והבינוניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully