וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש נעתר לבקשת רשות השידור: הוציא צו עיקול זמני בגובה 29 מיליון שקל נגד חברת אינפומושן

אופיר בר-זהר

22.6.2009 / 15:18

אינפומושן: "המהלך של הרשות הוא עוד ניסיון להסתיר את המחדלים ואי הסדרים הרבים שבהתנהלותה"



הסכסוך בין רשות השידור לחברת אינפומושן מסלים: בית המשפט המחוזי בירושלים הוציא אתמול (א') צו עיקול זמני בגובה של 29 מיליון שקל נגד אינפומושן, קבוצת מדיה המספקת פתרונות פרסום. בא כוח הרשות השנייה, עורך הדין רון גזית, הגיש לבית המשפט את התביעה והבקשה להטלת צו עיקול.



בתביעה נטען, כי בהסכם הרשות לאינפומושן, התחייבה האחרונה למכור חסויות ותשדירי שירות בשווי 38 מיליון שקל בשנה, ושאם לא תעשה כן תשלים ההפרש מכיסה. בתביעה מצוין כי אינפומושן מכרה פרסום בשווי של כ-5 מיליון שקל בלבד. לפיכך תובעת הרשות את הפרש הסכום מהחברה, בתוספת שכר טרחת עורכי הדין והוצאות המשפט.



בשבוע שעבר הודיעה רשות השידור על סיומו של ההסכם בין הצדדים, זאת בזמן שלטענת אינפומושן עדיין התנהל משא ומתן להשגת פיתרון. אינפומושן מצדה, טוענת כי התחייבותה למכירות של 38 מיליון שקל נבעה ממצג שווא של הרשות, אשר פירשה בפניה מחירים גבוהים פי 3 ופי 5 לעומת אלה המשולמים במציאות. כמו כן טוענת אינפומושן, כי הרשות לא עמדה בעצמה במחויבויות ההסכם וכי אף המשיכה למכור חסויות באופן עצמאי ובחוסר תום לב.



מאינפומושן נמסר: "המהלך של הרשות הוא עוד ניסיון להסתיר את המחדלים ואי הסדרים הרבים שבהתנהלותה. אינפומושן תפנה באופן דחוף לבית המשפט על מנת לעצור את המהלך השערורייתי של הרשות".



בנוסף נמסר כי "החלטת הרשות לגרור את לקוחותיה וספקיה של אינפומושיין לתוך המאבק הינה כוחנית ונועדה להפעיל לחץ ו/או הפחדה על אינפומושיין באמצעות קשריה בשוק. גם בצעד זה, התנהלות הרשות מוכיחה את תפקודה הפגום וחוסר הרצון שלה להגיע להבנות ולפשרה. אינפומושן תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לצמצם את הנזקים כבדים, שנגרמו ונגרמים לחברה מההתקשרות עם רשות השידור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully