וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר מתכננת לרשום לראשונה הכנסות השנה באמצעות חברות דל וסטארבקס

סוכנויות הידיעות

22.6.2009 / 22:09

מייסד אתר המיקרו-בלוגינג, ביז סטון: "אנחנו לא מנהלים מגעים על רכישת טוויטר"



אתר המיקרו-בלוגינג טוויטר מתכנן לרשום הכנסות לראשונה השנה, באמצעות חברות דוגמת יצרנית המחשבים דל ורשת בתי הקפה סטארבקס, אשר ייעזרו באתר כדי לתקשר עם מיליוני לקוחותיהם. כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.



"הרעיון הוא שאם הם יוצרים ערך באמצעות טוויטר, אז אנחנו נוכל להוסיף ערך למה שהם עושים, וכך נוכל לקבל קצת הכנסות", אמר המייסד השותף של טוויטר, ביז סטון, בראיון היום. "אנחנו חושבים שנצליח להגיע למשהו השנה, פשוט ככל שיהיה, אשר יראה שאנחנו מרווחים קצת כסף". סטון סירב לספק תחזית הכנסות לשנה הנוכחית.



השירות עשוי להרוויח כסף מזיהוי חשבונות טוויטר, אמר סטון, כך שמשתמשים שעוקבים אחרי מותגים יוכלו לדעת מתי החברות הן אלה שבאמת שולחות טוויטים. כמו כן, תוכל טוויטר לספק נתונים סטטיסטיים לעסקים המפרטים את מידת יעילותם של טוויטים, וכן להציע חשבונות מורבים לחברות גדולות אשר להן יש סניפים רבים, הוסיף.



סטון פסל אפשרות למגעים על רכישת טוויטר עם מיקרוסופט או גוגל. "אנחנו לא מנהלים מגעים על רכישות, ואנחנו גם לא נפתח בהם", אמר סטון. טוויטר גייסה הון סיכון ארבע פעמים מאז תחילת 2007, ואינה מחפשת מימון נוסף בשלב זה, אמר סטון. לפי דיווחים, גייסה טוויטר עד כה 57 מיליון דולר - נתון שסטון לא הכחיש.



כאשר נשאל כמה זמן צפויה להימשך ההתלהבות סביב טוויטר, אמר סטון כי הוא ריאלי בכל הקשור למגמות באינטרנט. "דברים מסוג זה לא נמשכים לנצח, וחייבת שתהיה לך גישה בריאה ביחס לזה. כל ניסיון שלי להעריך מתי זה יסתיים, יהיה לא יותר מאשר ניחוש", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully