וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלווריון תפרוס רשת WiMax באיטליה עבור אריאה; שווי העסקה על פי הערכות: עשרות מיליוני דולרים

ניר צליק

23.6.2009 / 10:27

העסקה מגיעה רק שבוע לאחר שחתמה אלווריון על חוזה בשווי של כ-150 מיליון דולר בארה"ב



שבוע אחרי חוזה הענק שחתמה אלווריון, יצרנית פתרונות התקשורת האלחוטיים מבוססי תקן ה-wimax, בארצות הברית, חותמת החברה על חוזה גדול נוסף, המוערך על פי מקורות בשוק בעשרות מיליוני דולרים.



תחת ההסכם, תפרוס אלווריון רשת wimax לאריאה באיטליה, שהיא מפעיל התקשורת היחיד באיטליה עם רישיון להפעלת wimax ארצי. אריאה תציע שירותי פס רחב לכל 21 המחוזות באיטליה ותשתמש בפתרון ה-4motion של החברה, הכולל את פלטפורמת ה-breezemax.



לפני כשבוע חתמה אלווריון על עסקה שהתמורה עליה עשויה להגיע לכ-150 מיליון דולר. היקפה של העסקה הוערך בידי החברה בכ-100-150 מיליון דולר, והיא תתפרש על פני 5 שנים, כך שהחברה צפויה לרשום הכנסות של 20-30 מיליון דולר בשנה. עם זאת, מספר אנליסטים סברו שהעובדה כי החברה התחרתה בענקיות תקשורת רבות על החוזה, תוביל לכך ששולי הרווח של החברה מהחוזה לא יהיו גבוהים.



במסגרת החוזה תספק אלווריון ציוד לתקשורת אלחוטית בתקן wimax (תקשורת אלחוטית בפס רחב בטווח של עד 50 ק"מ) בעבור פרויקט של ממשלת ארה"ב לפרישה של רשת אלחוטית באזורים כפריים. היקפה של העסקה הוא גבוה ביחס לעסקות הקודמות שעליהן חתמה החברה, שהגדולה שבהם הסתכמה ב-56 מיליון דולר.



את החוזה בארה"ב חתמה אלווריון עם חברת אופן ריינג' קומיוניקיישן (open range communication) והוא כולל פרישת רשתות אלחוט ב-17 מדינות בארה"ב, במטרה לספק תקשורת אלחוטית ל-6 מיליון תושבים. הרשת שתוקם תספק שירותי אינטרנט וטלפוניה באזורי הכיסוי. מטרת הפרויקט היא לקדם את התקשורת באזורים הכפריים בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully