וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בראש רשימת המניות המומלצות של מריל לינץ' לחודש יולי

אמיתי זיו

23.6.2009 / 13:11

מריל לינץ': החברה תוציא "שיפור הנחיה עתידית" לגבי תוצאות הקבוצה כולה ב-2009



בנק ההשקעות מריל לינץ' ממשיך להביע הלהבות ממניית . הבנק פירסם היום מסמך שנוגע למניות המדיה והתקשורת הממולצות במזרח אירופה, אפריקה והמזרח התיכון נכון לחודש יולי - ובזק נמצאת בראש הרשימה.



"אנו מפרסמים כעת את רשימת המניות המועדפות עלינו לרבעון השני, בדגש על מניות דפנסיוויות או כאלה שיציעו משהו מלהיב לשוק ברבעון", כותבים כלכלני הבנק. לגבי בזק מעריכים כותבי הדו"ח כי עם פרסום הדו"חות של הרבעון השני תוציא החברה 'שיפור הנחיה עתידית" לגבי תוצאות הקבוצה כולה ב-2009.



"הורדה משמעותית בהוצאות התפעול יחד עם שיפור בביצועים בפלאפון צפויים להוביל ליכולת חיזוי טובה יותר לחברה שבולטת בסטיאוציה שבה היא נמצאת עם סיכון נמוך מול דיווידנד גבוהה", כותבים בבנק ההשקעות. במריל לינץ' מעניקים לבזק המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 7.15 שקלים למניה.



הדו"ח אופטימי לגבי שתי חברות נוספות במזרח התיכון: זאין, חברת תקשורת רב לאומית (פועלת במדינות ערב) אשר רכשה באחרונה את פעילות חברת הסלולר הפלסטינית פל-טל וכן ווטאניה, חברה מתחרה מהעולם הערבי אשר מקימה כעת פעילות סלולר בשטחי הרשות הפלסטינית. הסקירה הנוכחית לגבי בזק מצטרפת להמלצת הקנייה שהוציא באחרונה הבנק למניית סלקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully