וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביאו צ'ק לחתונה

רוני קדר

24.6.2009 / 8:13

גם כשבמשק נמצא במצב כלכלי ירוד, תעשיית החתונות לא נפגעת מזה. מצאו לעצמכם את המקצוע הנכון לקיץ

עונת החתונות בעיצומה ולמרות המצב הכלכלי הקשה וכמות המפוטרים הגואה נראה כי ענף החתונות לא נפגע כלל. יותר מזה, זהו הענף בו תמיד יש דרישה וגם לזוגות המובטלים כרגע יש צורך להוציא כסף על ערב אחד, ופומפוזי ככל שיהיה, הוא עדיין ערב אחד.

לזוגות והוריהם יש הוצאות רבות על ספקים ואנשי מקצוע שגובים סכומים גבוהים רק בגלל שמדובר ביום חתונה. לא נראה שבגלל המיתון אנשי המקצוע מורידים את מחיריהם וזה הזמן לרכב על הגל.

מפיק חתונות

השכר הממוצע עומד על 5,000 -30,000 שקל לפרויקט. בחורף ישנם פחות חתונות ולכן כדאי לקחת יותר הפקות בקיץ. עבודה כזו מומלצת רק למי שאוהב את כל הצדדים של החתונות: המפיק עובר את כל התהליך המייאש של חיפוש קייטרינג, בחירת מפות, מוזיקה ובר. בנוסף, היו מוכנים לכלות לחוצות, לאמהות עיקשות ולאבות חסכנים.

קוסמטיקאית

בזכותה הכלה נראית כפי שהיא נראית באותו יום ולכן קוסמטיקאית יכולה להרשות לעצמה לדרוש מחירים גבוהים יותר. טיפולי פנים, פרנץ' בציפורניים, לק ורדרד ברגליים, שעווה וסידור גבות הם רק חלק מהדברים עליהם שוקדת הכלה בשבועות שלפני החתונה. קוסמטיקאית חכמה במיוחד תמליץ לכלה לעבור סדרת טיפולים שתתחיל כשלושה חודשים לפני החופה. גם אפקטיבי וגם מאפשר הכנסה בחודשים המתים.

מוכרי ומעצבי פרחים

מעצב גינון ופרחים עשוי להתחיל איתכם את התהליך כמה חודשים לפני האירוע. אין צורך בתואר או בהרבה ידע מוקדם -יש צורך לחבור לספק פרחים ולכמה אולמות אירועים יעשו לכם את העבודה הראשונית. עציצי בוגונוויליה, זרי ענק לבנים ואפילו כלי חרס עם רקפות למרכזי שולחן הם חלק מהתוספות לעיצוב האולם הסטנדרטי. מעצב פרחים מוצלח עשוי גם לדרוש כמה מאות שקלים על זר כלה ואלפי שקלים על עץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

רבנים ועורכי חתונות רפורמיות

נכון, אם אתם לא יאיר לפיד או יעל דיין הסיכוי שמישהו יקרא לכם לערוך להם את החתונה קלוש אבל אולי אם תתחילו אצל חברים ותרכשו לעצמכם קהל מעריצים, תוכלו גם לגבות כאלף שקל על כל חתונה. גם רבנים, האמורים לערוך את טקס החופה בתור מצווה, גובים בין 400 ל-2,000 שקלים לטקס. זה הזמן לחזור בתשובה.

די ג'יי

שכר לערב נע בין 4,000 ל-15,000 שקלים, תלוי בעונה, ביום וכמובן בדי ג'יי. קיימת אפשרות להצטרף לאחת מחברות המוזיקה הגדולות ולקחת חלק מארסנל המוזיקאים או להתחיל בחתונות קטנות של חברים וגם כאן לנסות לארגן כמה מעריצים. כמובן, שאז יש צורך בקניה מוקדמת של מערכת וחיפוש מוקדם של חומרים ומוזיקה.

אופה עוגות חתונה

בארץ, הדבר לא מאוד נפוץ אבל בשנים האחרונות חלה גם בתחום הזה התעוררות. הכנת עוגות חתונה יכולה להיות עבודה מהבית כך שגם אם יש לכם עוללים שלא במסגרת קייטנה, תוכלו להכין את העוגה בזמנכם הפנוי. ההכנה כרוכה בסוג של אומנות והיא עשויה להיות פשוטה ובעלת שלוש קומות או מוגזמת בגובה חמש קומות ויותר.

מלצרות

מלצרות בקייטרינג היא עבודה ארוכה ומתישה, אבל מאוד כדאית מבחינת שכר. העבודה היא בערך 12 שעות, עבורן מקבלים בדרך כלל 350-500 שקל, תלוי ברמת הקייטרינג, מיקום האירוע ורוחב לב של הזוג. ההתברגות פשוטה ועם מעט ניסיון תוכלו לעבוד כמעט כל יום במהלך הקיץ.

צלם

במיוחד לכל אלה שלמדו צילום וברשותם מצלמת רפלקס דיגיטלית ברמה גבוהה. השכר הוא גבוהה במיוחד ונע סביבות 5,000-12,000 שקל לערב, כולל הדפסת תמונות. החיסרון הוא שיש צורך ברכישה התחלתית בעלת הוצאה גבוהה מאוד הכוללת גוף מצלמה, כמה עדשות ופלאש שעשויים להגיע ל-20,000 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully