וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי קיצוץ משרות בארה"ב: מייספייס תקצץ שני שלישים מכוח האדם שלה בחטיבה הגלובלית

סוכנויות הידיעות

23.6.2009 / 14:45

מייספייס פיטרה 30% מכח האדם שלה בארה"ב בשבוע שעבר



הרשת החברתית מייספייס, שנמצאת בבעלות ניוז קורפ ואשר פיטרה בשבוע שעבר 30% מכוח האדם שלה בארה"ב, הודיעה היום על קיצוץ של שני שליש מכח האדם בחטיבה העולמית של החברה, וסגירת ארבעה משרדים.



כוח האדם של מייספייס מחוץ לארה"ב יצטמצם מ-450 עובדים ל-150 עובדים בלבד, והערים לונדון, ברלין וסידני יהיו הערים המרכזיות לפעילות של האתר מחוץ לארה"ב. כך דיווחה החברה.



פעילות משרדי החברה בארגנטינה, ברזיל, קנדה, צרפת, הודו, איטליה, מקסיקו, רוסיה, שוודיה וספרד ייבחנו והם עשויים להיסגר. מייספייס צ'יינה, חברה עצמאית בבעלות מקומית והמיזם של מייספייס ביפאן לא ייפגעו מהקיצוצים.



מייספייס מקצצת את כוח האדם שלה בתגובה לירידה בהכנסות מפרסום ולעלייתה של הרשת החברתית המתחברה פייסבוק. "היה ברור לנו שבחטיבה הגלובלית - כמו גם בארה"ב - צוות העובדים הפך להיות גדול ומסורבל מידי כדי להתמודד עם התנאים הכלכליים הנוכחיים", כך אמר מנכ"ל החברה, אוון ואן נטה, בהודעת החברה.



מייספייס היא חלק מחטיבת המדיה האינטראקטיווית של פוקס. בחודש שעבר פוטר מנכ"ל החברה ואחד ממייסדיה, כריס דה וולף. ניוז קורפ רכשה את חברת האם של מייספייס ב-580 מיליון דולר ב-2005, במה שתואר על ידי אנליסטים ומומחי מדיה כצעד מבריק מצד רופרט מרדוק להעשיר את תיק המוצרים הדיגיטלי של החברה.



מאז, ירדו ההכנסות מפרסום ופייסבוק וטוויטר עקפו את מייספייס מבחינת באזז ופופולריות בעולם הטכנולוגיה והמדיה.



עסקת פרסום וחיפוש עם גוגל תפקע ביולי 2010, ולא ברור אם שני הצדדים יחדשו אותה. מייספייס זוכה להכנסות של 300 מיליון דולר בשנה מעסקה זאת, ומרבית האנליסטים סבורים כי גוגל לא תחדש את העסקה בתנאים דומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully