וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק שיחררה גירסה חדשה ל-UniPaas המאפשרת יכולת לפיתוח יישומים לאינטרנט ותמיכה סלולרית

ניר צליק

23.6.2009 / 15:52

uniPaaS הנה פלטפורמת יישומים המאפשרת לארגונים גדולים ובתי תוכנה לצמצם את הסיכונים בפיתוח הפרויקט



מג'יק, יצרנית גלובלית של טכנולוגיית אינטגרציה ופלטפורמת יישומים, החלה לשווק את הגרסה החדשה של מוצר הדגל שלה ה-unipaas שתאפשר יכולות .net ליישומי ria וכן פיתוח והטמעת יישומי mobile.



עם המעבר ל-net client יוכלו בתי תוכנה וארגונים גדולים לפתח יישומי אינטרנט עשירים תוך ניצול עושר הרכיבים והפונקציונליות הקיים בסביבת .net וזאת מבלי לכתוב קוד מורכב. שימוש במנוע ה-metadata המובנה של unipaas מאפשר כתיבת יישומי אינטרנט מבוססי לקוח .net וכל זאת תוך הפחתה משמעותית של סיכונים בפרויקט ועמידה בתקציב ובלוחות הזמנים.



unipaas הנה פלטפורמת יישומים המאפשרת לארגונים גדולים ובתי תוכנה לצמצם את הסיכונים בפיתוח הפרויקט ובמהלך הטמעתו וכן את ההוצאות הנלוות הכרוכות בו. כמו כן unipaas מאפשר לארגונים להטמיע יישומים בעלי קוד זהה במספר סביבות ריצה שונות מבלי הצורך לבצע התאמות לסביבה הנבחרת. סביבות הריצה הקיימות ב-unipaas הן: client server, mobile, rich internet application (ria), software as a service (saas).



יורם אהרון, מנכ"ל מג'יק ישראל, אמר כי "אנו שמחים לבשר על הגרסה החדשה של unipaas, גרסה זו הופכת את מימוש יישומי ria , saas ו-mobile לקל ופשוט ממש כמו מימוש יישומי שולחן עבודה סטנדרטיים. הוספת יכולות ה- net. והיכולות החדשות בהפעלת יישומי ב-mobile יאפשרו לארגונים לשפר את זמינות המידע לעובדים שלהם גם כשאלו נמצאים מחוץ למשרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully