וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם הירשזון העביר צ'ק בסך 570 אלף שקל להסתדרות

הילה רז

23.6.2009 / 17:16

הסכום הועבר כיתרת חובו לכאורה של הירשזון לאחר שהורשע בגניבת סכום כולל שהוערך בכ-1.7 מיליון שקל



יום לפני מתן גזר דינו של שר האוצר לשעבר, אברהם הירשזון, הוא העביר היום צ'ק בסך 570 אלף שקל להסתדרות הע"ל. הסכום הועבר כיתרת חובו לכאורה של הירשזון להסתדרות הע"ל, לאחר שהורשע בגניבת סכום כולל שהוערך בכ-1.7 מיליון שקל.



הירשזון מציין כי מתוך הסכום שהורשע בגניבתו, הוא העביר 1.16 מיליון שקל באמצעות 24 צ'קים. הצ'ק הנוכחי מהווה את יתרת החוב לשיטתו של הירשזון. עורך דינו יעקב וינרוט ציין במכתב נלווה ששיגר להע"ל כי מצבו הכספי של הירשזון מאלץ אותו לשלם את הסכום בתשלומים והוא גייס את הצ'ק הנוכחי "משורה של ידידים ומכרים על כל הכרוך והמשתמע מכך". וינרוט מוסיף כי אין בתשלומים כדי לפגום מזכותו של הירשזון לערער על הכרעת הדין.



עו"ד נחום פיינברג, המייצג את הסתדרות העובדים הלאומית השיב לוינרוט כי אין בקבלת הצ'ק כדי למצות את זכויותיה של הע"ל וכי מרשתו עומדת על דרישתה לתשלום מיידי של מלוא הסכומים.



פיינברג אמר ל-themarker "אנחנו מבינים היטב למה הירשזון החזיר את הכספים דווקא היום. חשוב לזכור שהוא פגע בהע"ל באופן קשה מאוד: גרם לסגירת 13 מעונות לאמהות עובדות בפריפריה והביא באופן ישיר לפיטוריהם של לפחות 14 עובדים".



לדברי פיינברג "יש לנו נזק אדיר, ואנחנו עובדים עד עכשיו על השיקום. לכסף שהוחזר יש מטרות טובות". פיינברג הוסיף כי הכסף שהירשזון השיב חושב במונחים נומינאליים נכון למועד גניבתם. "כיום הסכומים גבוהים משמעותית ואנחנו דורשים את השווי הריאלי. נבדוק את פסק הדין, נבצע חישובים ונתבע ממנו את היתרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully