וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחם התחנה בנווה צדק ייפתח עד סוף השנה; דמי השכירות: 300 ש' למ"ר בתוספת דמי ניהול של 30 ש' למ"ר

רז סמולסקי

23.6.2009 / 19:57

בין השוכרים, בנק לאומי ורשת הקוסמטיקה אהבה; במתחם כ-5,000 מ"ר, מתוכם 2,000 מ"ר למסעדות ובתי קפה



החלק הראשון של מתחם התחנה, מתחם בילוי ליד נווה צדק בתל אביב, ייפתח עד סוף השנה. היתרה תיפתח בתחילת השנה הבאה. יזמי הפרויקט מדווחים על דמי שכירות גבוהים במיוחד של כ-300 שקל למ"ר בתוספת דמי ניהול של 30 שקל למ"ר.



לדבריו של אבי מורדוך מנכ"ל חברת פלורנטין, מבעלי הפרויקט, כרבע עד שליש מהמתחם נמצא כבר בשלבים מתקדמים של משא ומתן. בין השוכרים, בנק לאומי ורשת הקוסמטיקה אהבה.



בסך הכול ישנם במתחם כ-5,000 מ"ר, מתוכם 2,000 מ"ר מיועדים לשימוש של מסעדות ובתי קפה. בנוסף מחייבת התב"ע של המתחם להפעיל גם מתחמים של תרבות ופנאי, ומכאן שאחד המבנים ישמש כמוזיאון ובו תערוכות מתחלפות והצגה של אוספים פרטיים, מבנה שמכונה חלל הלייף-סטייל שבו יושקו קולציות אופנה חדשות ויתקיימו בו אירועים חד פעמיים לתקופות זמן קצובות.



כ-700 מ"ר יוקצו לטובת מעצבי אופנה צעירים ומותגים ייחודיים מחו"ל, בחנויות קטנות יותר. יהיה גם מתחם בשטח של 350 מ"ר של פעילות לילדים ומתחם בשטח של כ-550 מ"ר שיוקדש למוסיקה והופעות חיות.



מתחם התחנה הוא מתחם לשימור בשטח של כ-20 דונם ובו מבנים לשימור. המתחם שווק במכרז על ידי עיריית תל אביב והזוכה בו היתה קבוצה שכוללת את חברת ויתניה (51%) ואת חברת פלורנטין א.מ נכסים והשקעות (49%).



המכרז שווק בצורת bot, כאשר הזוכה צריכה לשלם לעיריית תל אביב כ-55 אלף שקל בשנה תמורת הזכות להפעיל ולהשכיר את המתחם במשך עשר שנים, עם אופציה להארכת התקופה בחמש שנים נוספות. תקופת השכירות תתחיל ב-1.1.10.



המתחם מופעל ומנוהל כעסק פרטי לכל דבר, אך הוא מפוקח על ידי עיריית תל אביב באמצעות חברת עזרה וביצרון שמנוהלת על ידי אלי גינזבורג.



אהוד סמסונוב, מנכ"ל ויתניה, הסביר את דמי השכירות הגבוהים במתחם: "אנחנו משקיעים בבנייה ובשימור, שהוא מאוד מורכב ומשמעותי. בנוסף ישנו תשלום שכר דירה גבוה לעיריית תל אביב ודמי ניהול לעזרה וביצרון. בנוסף, בכל הפרויקט יש אחוז גבוה מאוד של שטחים שמיועדים לתרבות ולמרכזי מבקרים, שאין מהם הכנסות לחברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully