וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית החולים בו עבר מנכ"ל אפל השתלת כבד: ההערכה הרפואית לגבי מצבו של ג'ובס מצוינת

רויטרס

24.6.2009 / 8:10

"ג'ובס היה החולה במצב הקשה ביותר מבין המועמדים להשתלה", כתב המרכז הרפואי להשתלות בטנסי באתר האינטרנט



הערכות הרופאים לגבי מצבו הרפואי של מנכ"ל אפל סטיב ג'ובס בעקבות ניתוח השתלת כבד שעבר הן מצוינות.



ג'ובס בן ה-54 עבר השתלת כבד כיוון "שהיה החולה במצב הקשה ביותר מבין המועמדים להשתלת כבד ונתקבלה תרומת כבד", כך דיווח המרכז להשתלות בממפיס טנסי, בו עבד ג'ובס את ההשתלה, באתר האינטרנט שלו. "ג'ובס כעת מחלים מהניתוח וההערכות לגביו הן מצוינות".



ג'ובס עבר השתלת כבד לפני חודשיים בבית חולים בטנסי. ג'ובס, שפרש זמנית מתפקידו כמנכ"ל בשל מחלתו, החלים מהניתוח וצפוי לחזור לאפל כמתוכנן בהמשך החודש אם כי עשוי לעבוד במשרה חלקית בתחילה, כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל". ג'ובס חלה לפני כמה שנים בסרטן הלבלב ועבר טיפול חדשני שסייע לו להחלים. אולם בשנה האחרונה איבד ממשקלו ועורר שמועות כי מחלתו חזרה. בינואר יצא לחופשה מתפקיד והסביר כי מצבו הבריאותי קשה משסבר.



מנכ"ל אפל נראה במטה החברה ביום שני, עובדה המחזקת את ההשערות כי הוא חוזר לעבודה. ג'ובס אשר יצא לחופשת מחלה מאז חודש ינואר, נצפה על ידי כתב של סוכנות הידיעות רויטרס עוזב את מתחם אפל בקופרינטו שבקליפורניה, לבוש בבגדיו המסורתיים: חולצת גולף שחורה ומכנסי ג'ינס. ג'ובס יצא מהמתחם ושוחח עם עובד נוסף בחברה לפני שנכנס למכונית שחורה ונסע מהאזור.



הולכות וגוברות ההשערות כי ג'ובס ישוב לעבודה בקרוב, בעיקר בעקבות הפרסומים בעיתון "וול סטריט ג'ורנל" בשבוע שעבר, כי מנכ"ל אפל עבר ניתוח להשתלת כבד לפני חודשיים. ביום שני גם כתב ג'ובס בהודעת יחצ"נות של אפל, לראשונה זה חודשים רבים.



"זוהי הפעם הראשונה ששמענו מסטיב ג'ובס מאז שהוא הודיע על החופשה שלקח", אמר אנליסט אופנהיימר יאיר ריינר. "זהו סימן שמנכ"ל אפל חוזר".



אפל דיווחה מוקדם יותר השבוע בהודעה כי מכרה למעלה ממיליון יחידות של מכשיר האייפון החדש, 3gs, בשלושת הימים הראשונים לשיווקו - ועלתה על ציפיות האנליסטים. "הלקוחות הצביעו ברגליים, והאייפון הוא מנצח" – אמר ג'ובס בהודעה הרשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully