וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפי למסחר יציב בתל אביב לקראת הפקיעה על האופציות מחר; לאומי תנסה להתאושש מנפילה של 11% בשבועיים

נתן שבע

24.6.2009 / 8:10

קומפיוג'ן בפער חיובי של 17%; עליות חדות במניות הדשנים בארה"ב; פרטנר בפער שלילי של 3.8%



מה שהתחיל כיום של ירידות שערים אתמול נגמר בסופו של דבר ביציבות. גם היום עשוי המסחר להיפתח ביציבות בדומה למגמה שנרשמה אתמול בארה"ב. במזרח נרשמות עליות של 0.5% - 1.5%. מחר תחול הפקיעה על אופציות המעו"ף, כך שייתכן שבמהלך היום תחול תנודתיות מסוימת בעקבות פעילות של שחקני מעו"ף כהיערכות לקראת הפקיעה.



המסחר בניו יורק ננעל אמש ביציבות. מדד דאו ג’ונס ירד ב0.2%, נאסד"ק נחלש ב-0.1%. התשואה על איגרות החוב לעשר שנים של ממשלת ארה"ב ירדה ב-0.05% לאחר שרק לפני שבועיים כבר נסקה ל-4%.



לאחר שלושה ימים של ירידות נרשמו אתמול עליות שערים במניות הדשנים. פוטאש, ענקית הדשנים הקנדית, קפצה ב-5.8% - מה שעשוי היום לעזור למניית כיל.



נראה שהלחץ השלילי על מניות הבנקים הולך ונרגע. בין היתר נבע הלחץ ממימושים במניות הבנקים בעקבות מגמה דומה בעולם, אבל גם בעקבות הלחץ השלילי מחבילת המניות של מניות לאומי שהיו בידי קרנות סרברוס וגבריאל. חבילה בהיקף של 750 מיליון שקל נמכרה אתמול לדויטשה בנק, כפי שדווח ביום חמישי שעבר ב-themarker. חלקן הגדול של המניות הגיעו גם לידי הגופים המוסדיים.







שלשום פורסם כי נוחי דנקנר מתעניין ברכישת קארפור, הקמעונאית השנייה בגודלה בעולם. הידיעה דחפה בעיקר את מניית רשת המזון, שטיפסה ב-5%, ואילו מניית כור איבדה 3.5% - בצד הנימה השלילית ביומיים האחרונים בתל אביב. כור צפויה להצטרף למדד תל אביב 25 בעדכון המדדים הקרוב ביום רביעי הבא.



בדואליות - תפתח בפער שלילי של 0.4%. בפער שלילי של 2.8%, כשברקע נמשכים הפרסומים על מגעים של אנשי עסקים עם עמיקם כהן, המנכ"ל לשעבר שמרכז את המגעים למכירת השליטה בחברה.



מבין הדואליות הקטנות תפתח בפער חיובי של 17% לאחר שזינקה אתמול ב-35% בוול סטריט, בעקבות דיווח על תוצאות חיוביות עם פפטיד (חלבון) חדש במודל ניסוי על בעלי חיים לטיפול במחלת המעי הדלקתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully