וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאב: הדיווחים לרשות המיסים יהיו מקוונים; יוגדלו הקנסות המינהלים על מעלימי מס

מוטי בסוק

24.6.2009 / 11:06

אריאב דחה פרסומים על פשרה בנושא עם פורום ה-CFO; "המהלך הוא מלחמה בחשבוניות הפיקטיוויות"



מנכ"ל האוצר, ירום אריאב, דחה בישיבה שהתקימה אתמול באוצר כל פשרה בנושא חשבוניות המס. לדבריו, האוצר ורשות המיסים מנהלים מלחמה חשובה במעלימי המס, ובמאה ה-21 אין כל מקום לנסיגה מדרישת הרשות לדיווחים מקוונים למע"מ. במקביל הינחה המנכ"ל את רשות המיסים להגדיל את גובה הקנסות המינהליים שהרשות מטילה על מעלימי מס.



דבריו של אריאב, בישיבת פורום מסים של האוצר, מבטלים דיווח של פורום ה-cfo (מנהלי כספים ראשיים) מאתמול, כי מסתמנת פשרה בדיונים שמקיים הפורום עם רשות המיסים, וכי רק חשבוניות מס של מעל 10,000 שקל ועוסקים עם מחזור של מעל ל-3 מיליון שקל יחויבו בדיווח אלקטרוני למע"מ.



בישיבת פורום מיסים אתמול אמר אריאב כי המהלך של דיווח אלקטרוני למניעת חשבוניות מס פיקטיוויות, הוא מלחמה חשובה במעלימי המס, וכי האוצר ימשיך במהלך. אריאב הדגיש כי החשבוניות יוקצו לעוסקים באופן ממוחשב ע"י רשות המיסים. "תהיה חובת דיווח מלא של עיסקאות ותשומות, הדיווח יהיה מקוון והוא יאפשר לרשות המיסים הצלבת נתונים כדי לתפוס מעלימי מס", אמר אריאב, והוסיף כי "רעיון התשומה העצמית ישאר כפי שקיים היום, כך שככלל רשות המיסים לא תעכב הסדרי מע"מ עד לבדיקת הדו"חות המוגשים ע"י החברות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully