וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקספנד נטוורקס הישראלית ו-VMware נבחרו לספק פתרונות וירטואליים למשרד האוסטרלי לסטטיסטיקה

גיא גרימלנד

24.6.2009 / 11:12

היקף העסקה: כמיליון דולר



אקספנד נטוורקס (expand networks) הישראלית, ספקית של פתרונות להאצת יישומים על גבי רשתות wan ו-ווירטואליזציה, הודיעה כי המשרד לסטטיסטיקה האוסטרלי בחר להטמיע את יכולות האופטימיזציה שלה. לפי הערכות בשוק, היקף העסקה הוא כמיליון דולר.



פריסת השירות תתבצע במרכז המידע של הארגון כתוכנה וירטואלית, מעל גבי הפלטפורמה הקיימת vmware esx hypervisor. פתרונות ההאצה של אקספנד יאפשרו לעובדי המשרד לעשות שימוש במערכת מכל מקום ברחבי המדינה.



ברוס בוקהם, מנהל שרתים ומערכות אחסון במשרד לסטטיסטיקה האוסטרלי, אמר כי "לאחר שהשקענו רבות בפרויקט שרתים וירטואליים, אנו ערוכים להשלים את האסטרטגיה על ידי פריסת תשתיות וירטואליות. אולם למשתמשים במשרדים האזוריים, אשר יקבלו את מלוא השירותים מעל גבי רשתות wan, אנו זקוקים להאצה של המערכות על מנת להפוך את הרשת שלנו לכזו שניתן לעבוד עליה ממקומות מרוחקים ממרכז המידע".



אלי בר, מנכ"ל אקספנד נטוורקס: "תסכול שכיח לארגונים רבים מתחיל כאשר הם מתחילים ליישם פתרונות וירטואליים על מנת להתמודד עם עומס האפליקציות ברשת. רבות מהחברות מהססות להשתמש בציוד חדש על מנת לייעל את תנועת הנתונים שכן זה סותר את השימוש בפתרונות וירטואליים מתוכננים. לפיכך, המאיץ הווירטואלי שלנו מבטל את הצורך בהוספת חומרה ובה בעת הוא מספק את כל היתרונות להאצה ולדחיסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully