וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטריידר: רוב סוחרי האופציות על המעו"ף מאמינים שצפוי להגיע גל של מימושים, ורכשו אופציות PUT

TheMarker

24.6.2009 / 11:42

האנליסטים מעריכים כי לאחר שיחצה את מחסום ה-4 שקלים, הדולר ינסוק ויגיע לרמות של 4.20 שקל



הסוחרים באיטריידר מעריכים שמדד תל אביב 25 בדרך למטה. מניתוח התפלגות ההשקעות של סוחרי איטריידר עולה, כי רוב סוחרי האופציות הדיגיטליות על המעו"ף (83.6%) מאמינים שצפוי להגיע גל של מימושים, ורכשו אופציות put. לאחר פתיחת שבוע חזקה בבורסת תל אביב ביום ראשון, והירידות שבאו לאחר מכן, הבורסה המקומית מחפשת כיוון, אומרים באיטריידר.



פרסום נתוני הדיור בארה"ב, שפספסו את הצפי תוך כדי המתנה לנתוני מאקרו חשובים השבוע, ובנוסף חוסר הוודאות בשווקי העולם, מונעים ממשקיעים רבים להיכנס לבורסה בזמנים אלו ומשקיעים רבים שגרפו רווחים בראלי האחרון מחליטים לממש את רווחיהם. כל טוענים האנליסטים.



"כל זה ייתן משב רוח שלילי לשווקים, ולא יפסח כנראה גם על אחד העם", אומרים באיטריידר. האנליסטים מעריכים שמדד המעו"ף יבדוק בקרוב את קו התמיכה הראשון שלו, 820 נקודות. לדעה זאת מצטרף הרוב הגורף של המשקיעים באיטריידר (83.6%), שרכשו אופציות put על המעו"ף.



הודעת הבנק העולמי שהוא צופה כי הכלכלה העולמית תרשום קיטון של 2.9% השנה, גרמה לדולר להתחזק מעט אמש. אבל לאחר מכן, השטר הירוק חזר להיחלש מול מרבית המטבעות המובילים בעולם.
הותרת הריבית ללא שינוי מצד בנק ישראל, והעובדה שבנק ישראל מבצע רכישה יומית ממוצעת של 100 מיליון דולר ורכישת אג"ח ממשלתיות בסך 200 מיליון שקל ביום - יגרמו לחיזוק הדולר בתקופה הקרובה. כך אומרים האנליסטים באיטריידר.



האנליסטים מעריכים כי לאחר שיחצה את מחסום ה-4 שקלים, הדולר ינסוק ויגיע לרמות של 4.20 שקל. 73.9% מהסוחרים בזירת המסחר של איטריידר צופים אף הם התחזקות לדולר, והצטיידו באופציות call.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully