וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייפווייב מזנקת ב-17%; קיבלה הערכת שווי של 180 מיליון דולר לפעילות המכשור הרפואי שלה

נתן שבע

24.6.2009 / 12:39

הערכת השווי באה כחלק מהמו"מ שהיא מנהלת עם קבוצה אמריקאית להשקעה בחברה



עולה היום ב-17% במחזור ער של 3 מיליון שקל - מחזור הגבוה פי 10 ממחזור המסחר היומי הרגיל במניה. החברה קיבלה הערכת שווי על ידי מעריך חיצוני, bdo זיו האפט ייעוץ וניהול, לפיה שוויה ההוגן של פעילות ה-bst של החברה עומד על 180 מיליון דולר.



מוצר ה-bst הוא מוצר הדגל של החברה: מדובר במכשור רפואי לטיפול מתקדם בפצעים כרוניים, בינהם פצעי לחץ ופצעים הנגרמים עקב מחלת הסוכרות באמצעות סטימולציה (גירוי) חשמלית.



הערכת שווי שמתבצעת על תזרים המזומנים העתידי שלה בוצעה לאחר שהחברה קיבלה בתחילת השנה הצעה מצד קבוצה אמריקאית להשקעה בפעילות החברה. על פי מתווה ההצעה, תנאי אחד הוא קבלת הערכה של פעילות החברה בשוק הפצעים העולמי, שלא תפחת משווי של 140 מיליון דולר.



עבודת ההערכה תלויה בהשלמת העסקה בין החברה האמריקאית לבין החברה, ובכך שהקבוצה האמריקאית לגייס את המימון הדרוש. כמו כן, היא תלויה גם בכך שהחברה תצליח להשלים בהצלחה ניסויים קליניים בארה"ב ואת אישורו המלא של ה-fda למכשיר ה-bst.



על פי המתווה שפורסם בתחילת השנה, יקימו הקבוצה ולייפווייב חברה חדשה שתכלול את פעילות ה-bst, כאשר 51% מהתאגיד המשותף יוחזקו על ידי הקבוצה האמריקאית והיתר על ידי החברה. פעילות התאגיד המשותף תמומן על ידי הקבוצה האמריקאית שתעביר לתאגיד המשותף סכום כולל של 46 מיליון דולר - 38 מיליון דולר ישולמו ללייפוייב בתמורה לזכויות בתחום הפעילות, והיתרה תשמש למימון פעילות התאגיד המשותף.



לייפוויב נסחרת היום לפי ששווי של 120 מיליון שקל לאחר הזינוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully