וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיפורקס: התמיכה החשובה לדולר שוכנת ב-3.92 שקל, וההתנגדות המשמעותית שוכנת ב-4.03 שקל

TheMarker

24.6.2009 / 13:36

האנליסטים אומרים כי ההתאוששות בשווקים הפיננסיים תמכה בהתחזקות הנפט



השקל התחזק אתמול מול הדולר, והצמד נסחר בערב בין הבנקים סביב הרמה של 3.930 שקל לדולר. לאחר שהדולר לא הצליח לפרוץ את רמת ההתנגדות ב-4.00, נחלש הצמד על רקע היחלשות הדולר בעולם. באיזיפורקס אומרים כי מבחינת טכנית, התמיכה החשובה כרגע שוכנת ב-3.920 שקל לדולר, וההתנגדות המשמעותית שוכנת ב-4.030.



לאחר הירידות החדות של יום שני ועל רקע היציבות היחסית בשווקים הפיננסים, הדולר נחלש אתמול מול מרבית המטבעות המובילים. בנוסף, ההערכות כי ברננקי לא ירמוז היום על שינוי עמדתו של הפד בנוגע לריבית ולמדיניות המוניטארית, גם תרמו לחולשתו של המטבע האמריקאי, טוענים האנליסטים.



נתון מכירות בתים קיימים לחודש מאי, שהסתכמו ב-4.77 מיליון, היה נמוך מציפיות האנליסטים. למרות שהנתון לא עמד בתחזית, זו הפעם הראשונה מאז 2005 שהנתון רשם עלייה במכירות בתים במשך חודשיים רצופים, דבר שמאותת על התייצבות של שוק הדיור בארה"ב. כך אומרים האנליסטים באיזיפורקס.



הנפט התחזק מול הדולר, ונסחר אמש סביב הרמות של 68.70 דולר לחבית. ההתאוששות בשווקים הפיננסיים תמכה בהתחזקות הנפט, אך הזהב השחור לא הצליח לפרוץ את רמת ההתנגדות ב-70 דולר. היום צפוי להתפרסם בארה"ב מלאי נפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully