וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UBS חותך את תחזית הרווח של מכתשים אגן, ומוריד את מחיר היעד ל-22 ש'; ההמלצה נשארת על "נייטרלי"

TheMarker

24.6.2009 / 15:07

לפי האנליסטים, החדשות האחרונות מהתעשייה מעידות על חולשה בטווח הקצר; המחצית השנייה של השנה צפויה להיות טובה יותר



ubs חותך את תחזית הרווח השנתית של , ומוריד את מחיר היעד למניה מ-24 שקל ל-22 שקל. ההמלצה לחברה נשארת על "נייטרלי". "החדשות האחרונות מהתעשייה מעידות על חולשה בטווח הקצר. אנו מעריכים שהחולשה ברבעון השני כבר מגולמת במחיר המניה, כך שתגובת השוק תהיה מוגבלת", אומר רוני בירון, אנליסט בכיר ב-ubs ישראל.



לטענת בירון, ההכנסות של מכתשים אגן ייפגעו בשיעור דו ספרתי, כתוצאה מתנאי מזג אוויר קשים שיפגעו בלקוחות החברה, וגם האפקט השלילי של השפעת המטבעות. השחיקה ברווחים תגיע כתוצאה מעלייה בהוצאות המימון, וגם משחיקת הרווח הגולמי. ב-ubs מעריכים שהרווח למניה יסתכם ב-7 סנט ברבעון השני. ושהרווח השנתי למניה ייחתך ב-17% ויסתכם ב-171 מיליון שקל, או 0.4 דולר למניה.



המחצית השנייה של השנה צפויה להיות טובה יותר, טוען בירון. "מצבם של החקלאים בברזיל צפוי להשתפר ולתמוך בהכנסות החברה במחצית השנייה, וההערכה היא שדילול המלאי במחצית הראשונה יביא לייצוב המרווחים וישפר את תזרים המזומנים של החברה", אומר בירון.



עם זאת, בירון מזהיר כי הירידה במחירי הגלייפוסט (קוטל העשבים הנפוץ בעולם) עשויה להותיר את שיעורי הרווח הגולמי ברמה נמוכה. לפני כשבוע פירסמה חברת נופארם האוסטרלית אזהרת רווח בשל חולשה במכירות הגלייפוסט, מה שהשפיע לשלילה גם על מניית מכתשים אגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully