וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי המכללה למינהל יקצצו 10% משכרם

עידו סולומון

24.6.2009 / 15:57

כך הוחלט בפגישה בין המנהל המיוחד של המכללה, רו"ח אהרון זהר ובין נציגי ועד העובדים



עובדי המכללה למינהל יקצצו 10% משכרם. רו"ח אהרון זהר, ממלא מקום יו"ר deloitte ברייטמן אלמגור זהר, שמונה לאחרונה לתפקיד המנהל המיוחד של המכללה למנהל מיסודה של הסתדרות הפקידים, נפגש עם ועד העובדים לשם שינוי הסכמי השכר והשגת הסכמות על קיצוץ בשכר.



המחלקה למצבים מיוחדים וסיוע להליכים משפטיים של deloitte ברייטמן אלמגור זהר הכינה דו"ח ראשוני על מצבה של המכללה למנהל, שנקלעה לקשיים תזרימים. מבדיקתה עולה כי יש הצדקה כלכלית להמשך פעילותה של המכללה למינהל וכי היא יכולה להגיע לאיתנות פיננסית עם הפעלת תכנית הבראה שתכלול קיצוץ שכר, שינוי מבני, צמצום פעילות לא רווחית וצמצום במצבת העובדים. הבדיקות הראשוניות מראות אפשרות להפעלה של המכללה ברווח תפעולי נאות ובלבד שכל הגורמים ייתנו כתף לתוכנית ההפעלה הנדרשת.



באחרונה פורסם כי רשת מוסדות הלימוד המקצועיים של המכללה למינהל נקלעה לקשיים כספיים ולא העבירה כספים לקופות הגמל ולקרנות הפנסיה של עובדיה למרות שהסכומים נוכו ממשכורות העובדים. כמו כן, למכללה חובות לספקים ועובדי פרילנס שלא שולמו.



המכללה למינהל הינה ארגון רב תחומי המורכב מרשת בתי ספר תיכוניים, לימודי תעודה חוץ אקדמיים, לימודי סיווג מקצועי ורשת בתי ספר להנדסאים. פעילויותיה מתקיימות ב-35 אתרים ב-20 ערים בארץ ומועסקים בה כ-3,000 מרצים ומורים במשרות מלאות וחלקיות.



המכללה למינהל אינה קשורה למסלול האקדמי המכללה למינהל, שפועל בראשון לציון ובתל אביב ומפוקח על ידי המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג). מהמכללה למינהל לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully