וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המאבק על ריטליקס קרוב להכרעה? קבוצת יוצאי אמדוקס עשויה להשקיע כ-40-45 מיליון דולר בחברה

ניר צליק

24.6.2009 / 15:59

עם זאת, מאחר והנתח שיוקצה לקבוצה גדול מ-20% יידרש אישור של אסיפת בעלי המניות



האם המאבק על עומד בפני הכרעה? ככל הנראה, בקרוב תכונס אסיפת בעלי מניות שתבחן האם לצרף את קבוצת דור המייסדים של אמדוקס, הכוללת את אבי נאור, נחמיה למלבאום, מריו סגל, בועז דותן ואלי גלמן, לחברה.



על שולחנו של דירקטוריון ריטליקס הונחו שלוש הצעות לרכישת החברה כולה תמורת מחירים הנעים בין 8 ל-10 דולר למניה, והצעתה של קבוצת יוצאי אמדוקס להשקעה של 40-45 מיליון דולר תמורת 20% ממניות החברה, שתדלל את מחזיקי המניות הנוכחיים בריטליקס. הצעה זו צריכה לעבור את אישור בעלי המניות של ריטליקס, מאחר וכל הנפקה של מעל ל-20% ממניות חברה דורשת זאת.



לפני שלושה חודשים החל בריטליקס מאבק על השליטה בחברה. עיקר המאבק הנו בין יו"ר החברה, ישי דוידי - שמנסה להכניס קבוצת משקיעים אסטרטגיים חדשה לחברה - למנכ"ל בארי שקד, שתמך ככל הנראה במכירת השליטה בחברה לקבוצת משקיעים אחרת. במארס 2008 הצטרף דוידי לדירקטוריון החברה והחל מאוגוסט הוא משמש כיו"ר הדירקטוריון.



בסוף הרבעון הראשון של השנה הגיע המאבק לשיא, כאשר ארבע קבוצות משקיעים שונות הגישו לדירקטוריון החברה הצעות שונות להשקעה או רכישה שלה. מיד לאחר קבלת ההצעות, החליטה החברה לשכור את שירותיו של בית ההשקעות אופנהיימר, בכדי שייעץ לה באיזו הצעה לבחור, אם בכלל. עד כה לא נתקבלה כל החלטה בנושא.



נכון ל-8 ביוני 2009 החזיק בארי שקד, מנכ"ל ומייסד החברה, ב-1.4 מיליון מניות שמהוות כ-6.9% מהחברה. בריאן קופר, שותפו להקמת החברה, החזיק ב-750 אלף מניות, או ב-3.6% מהחברה; ישי דוידי וקרן פימי, החתומים על הסכם שליטה עם השניים החזיקו ב-15.9% ובסך הכל החזיק גרעין השליטה ב-26.1% מהחברה. גופים נוספים שמחזיקים בחברה הם מידל (8.3%), פריזמה (7.2%) וכלל (6.2%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully