וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביטחון של פסגות באלביט מערכות: מעלים את ההמלצה ל"קנייה" במחיר יעד של 70 דולר

נועה פרייס

24.6.2009 / 16:22

לפי האנליסטים, החיזוק החיובי שהעניק הביקור בסלון האווירי לצד דיסקאונט של 20% ביחס למחיר היעד, מובילים להעלאת ההמלצה



בבית ההשקעות פסגות מעלים היום את ההמלצה לחברת ל"קנייה" מ"תשואת יתר". מחיר היעד למניית אלביט מערכות עומד על 70 דולר. "החיזוק החיובי שהעניק הביקור בסלון האווירי, לצד דיסקאונט של 20% שנפתח ביחס למחיר היעד, מובילים להעלאת המלצתנו למניית אלביט ל'קנייה'", אומרת טליה לויברג ממחלקת מחקר sell side בפסגות.



לויברג אומרת כי אמנם התחרות בתחומי הפעילות של אלביט מתחזקת, אך הביקור בסלון האווירי בהחלט חיזק את ההרגשה כי במקביל לכך, גם הכלים של אלביט להתמודדות עם התחרות ולהמשך צמיחה נמצאים בסימן מובהק של עלייה.



לטענת לויברג, היכולות הטכנולוגיות שהדגימה אלביט, הניסיון המוכח של מוצריה והיכולות הניהוליות של החברה, הביאו גם חברות ענק כדוגמת general dynamics לכריתת מיזמים משותפים עמה, מיזמים שהניסיון מלמד כי מעבר לשיתוף הפעולה הספציפי טומנים פוטנציאל לשיתופי פעולה ומכרזים משותפים גם בהמשך.



"בסיכום התערוכה, הנהלת אלביט ציינה כי ההישגים היו טובים מהיעדים שהוגדרו ואין לנו כל ספק כי פגישות שערך מנכ"ל החברה, יוסי אקרמן, עם מעל ל-50 בכירים בתעשייה הביטחונית העולמית יתבטאו בסופו של דבר גם בצבר ההזמנות של החברה", אומרת לויברג.



בפסגות אומרים כי "שיתופי הפעולה, המכרזים בהם משתתפת החברה, המערכות החדשות שהדגימה כמו גם ההתעניינות לה זכתה, בהחלט מספקים את הביטחון לעלייה בצבר בסוף 2009 ותחת ההכרה הבינלאומית ביכולות החברה ושותפיה, הדבר לא אמור להסתיים ב-2009".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully