וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדומיין Jerusalem.com נקנה תמורת 750 אלף דולר

אורי ברקוביץ'

24.6.2009 / 19:23

האתר מכיל מידע תיירותי, מידע על ההיסטוריה של העיר ומידע על נכסים לרכישה



אתר חדש לעיר הבירה בכתובת jerusalem.com עלה לאוויר. לטענת מפעילי האתר הדומיין נרכש תמורת סכום של 750 אלף דולר. באירוע ההשקה של האתר שנערך אתמול (ג') השתתפו מנכ"ל משרד התיירות נועז ברניר, מחזיק תיק התיירות וקשרי החוץ בעיריית ירושלים מר חיליק בר, מנכ"ל התאחדות מלונות ירושלים מר אריאל רוטשטיין, יו"ר התאחדות המלונות בירושלים אריאלה שמידע-דורון, ומנכ"ל מיכאל וייס. באירוע נכחה גם נסיכה מהודו כאורחת כבוד של עיריית ירושלים.



באתר מידע בתחומי הדת, התיירות, ההיסטוריה והנדל"ן והוא חלק מתעשיית ה-city.com העולמית, הכוללת ערים כמו newyork.com, london.com, vegas.com, paris.com ועוד.



באתר פועלים ערוצי התוכן holy - ירושלים הקדושה, הכולל מידע ושירותים אודות ירושלים כיעד דתי ורוחני עבור יהודים, נוצרים ומוסלמים, וכולל מידע על אתרים קדושים, לוחות שנה עם חגים ומועדים של שלושת הדתות וכתבות מקוריות.



history - ירושלים ההיסטורית, מחולק לפי שבע תקופות זמן, וכולל בין היתר ראיונות עם פרופסורים ומומחים לנושא ירושלים.



discover - תיירות ותרבות בירושלים, מכיל מידע תיירותי ותרבותי מכיל את כל האירועים, אטראקציות, פסטיבלים, מלונות, מסעדות, אתרי בילוי, מרכזי קניות ואתרים היסטוריים בעיר. הערוץ מכיל את מדריך המסעדות, בתי הקפה והברים המלא של ירושלים, ויאפשר בימים הקרובים הזמנה און ליין למלונות והזמנת כרטיסים למופעים ואירועים בשיתוף עם חברת igt לתיירות נכנסת.



connect - ערוץ המאפשר למעוניינים להתחבר לירושלים דרך צריכת שירותים ייחודיים והירשמות לרשת חברתית פנימית של האתר. הרשת מציעה אפשרות לכל מי שאוהב את ירושלים להתחבר לאנשים מכל העולם שחשים כמותו. בין אפשרויות הרשת החברתית: הזמנת חברים לקחת חלק בתפילות קוליות ותפילות מול מקומות קדושים, פתיחת חשבון דואר תחת המותג jerusalem.com, אפשרות לקבוצות המגיעות לארץ להתארגן כקבוצה אינטרנטית במסגרת הרשת החברתית, אפיקי תרומה למגוון מוסדות בעיר ועוד.



real estate - מכיל הצעות נדל"ן בירושלים, ומידע על הנכסים הפנויים לרכישה או השכרה עבור משקיעים זרים.



ערוץ קניות - shop ובו אפשרות לרכוש און ליין מוצרים מירושלים ומישראל, כמו תכשיטים, יודאיקה, מוסיקה ו-dvd, כלי כסף, תכשירים קוסמטיים ועוד.



האתר מאפשר גם להוריד ללא תשלום מפות של העיר וכן את מדריך התיירים שמפיק האתר תחת המותג everything jerusalem.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully