וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות בבורסות אסיה בהובלת מניות הטכנולוגיה; סיאול עולה ב-2.3%

רונית דומקה

25.6.2009 / 7:22

הבנקים היפאנים שינסאי ואוזורה עולים ב-7% בעקבות דיווח על מיזוג אפשרי ביניהם



עליות נרשמות כעת בבורסות אסיה בהובלת מניות הטכנולוגיה לאחר שבארה"ב אמר הבנק הפדרלי כי ישנם סימנים לפיהם ההאטה הכלכלית מתמתנת ולאור העלייה בהזמנות מוצרים בני קיימא בארה"ב, שעוררה תקוות כי הביקוש בארה"ב ליצוא מאסיה יגדל. טוקיו והונג קונג עולות ב-1.6%; סיאול מוסיפה 2.3%; טייוואן עולה ב-1.2%; סידני מטפסת 0.8%.



ועדת השווקים הפתוחים של הבנק הפדרלי החליטה אתמול להותיר את הריבית הבין בנקאית בטווח שבין 0 ל-0.25%. הוועדה מסרה כי הריבית צפויה להישאר בשפל חריג. כמו כן אותתה הוועדה כי הדפלציה כבר אינה מהווה איום. "מהמידע שהתקבל מאז פגישת הועדה לשווקים הפתוחים באפריל עולה כי קצב ההתכווצות הכלכלית מאט", הודיע הבנק. "התנאים בשווקים הפיננסיים השתפרו באופן כללי בחודשים האחרונים".



משרד המסחר האמריקאי פירסם אתמול את נתוני הזמנות מוצרים בני קיימא, אשר רשמו עלייה חדה מהצפוי של 1.8% בחודש מאי, זה החודש השלישי ברצף, ועוררו באסיה תקוות להתגברות הביקוש מצד ארה"ב. יצרנית הרכב היפאנית הונדה, שמחצית ממכירותיה הן בארה"ב, עולה ב-2.1%. יצרנית המצלמות קאנון עולה ב-2.2%; סוני מוסיפה 1.6%.



התחזקותו של מדד נאסד"ק ב-1.6% בוול סטריט אמש הובילה לעלייה במניות הטכנולוגיה באסיה. טוקיו אלקטרון עולה ב-4.3%; פוג'יטסו מוסיפה 3.3%; lg עולה ב-3%; סמסונג מטפסת 1.9%;
עליות גם במגזר הפיננסים. בנק שינסאי עולה ב-6.8% ובנק אוזורה מוסיף 7.2% בעקבות מגעים בין שני הבנקים היפאנים בנוגע למיזוג אפשרי בשנה הבאה. מיצובישי ufj, הבנק הגדול ביפאן, עולה ב-1.9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully