וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסת תל אביב: עליות בעולם לקראת הפקיעה על האופציות היום; UBS שדרג את בזק ל"קנייה"

נתן שבע

25.6.2009 / 8:10

מניות הבנקים ינסו להמשיך להתאושש לאחר נפילה של 10% החודש; אלווריון, שקפצה ב-51%, בפער שלילי של 2%



המסחר בבורסה ייפתח היום עם פקיעת האופציות על מדד תל אביב 25 ולצד עליות השערים בעיקר במניות הטכנולוגיה שנעלו את המסחר אתמול בארה"ב. עבור שחקני המעו"ף עבר חודש תנודתי במהלכו זינק מדד תל אביב 25 בתחילת החודש אל מעבר לרמה של 900 נקודות וחזר לרדת. כך שבסיכומו של דבר איבד עד כה 2.7%. עליות של עד 2.5% נרשמות גם בבורסות המזרח הבוקר.







הבנק הפדרלי בארה"ב השאיר את הריבית אתמול בארה"ב על רמתה הנמוכה - 0.25% ואף הודיע כי ימשיך לקנות איגרות חוב במטרה להשאיר את הריבית הארוכה ברמה נמוכה. הדאו ג'ונס נחלש ב-0.3%, נאסד"ק הוסיף 1.6%.



הכלכלנים והמשקיעים הגדולים מתקשים לראות את השינוי בכלכלה למרות העליות בבורסה. "הגרוע ביותר מאחרינו. זה לא אומר שהמיתון נגמר, אבל אנחנו חושבים שהשנה תירשם בארה"ב צמיחה שלילית של 3%, וכי בסוף השנה הצמיחה תתחדש", כך אומרת הערב אבי ג'וזף כהן, הכלכלנית הבכירה של בית ההשקעות גולדמן סאקס, בפאנל הפתיחה של כנס themarker במלון הפלאזה שבניו יורק אמש. "אני מתקשה לראות ניצנים של התאוששות בכלכלה האמריקאית", אמר יו"ר ברקשייר התאווי וורן באפט בראיון שערך אתמול ב-cnbc.



מגמה חיובית הייתה גם במניות הדשנים בארה"ב מה שעשוי לדחוף היום עוד מעט את כיל והחברה האם שלה, החברה לישראל.



מניות הבנקים שבו לטפס אתמול לאחר הלחץ שהיה עליהן מתחילת החודש. מכירת מניות לאומי של סרברוס שחררה מעט אתמול את הלחץ הטכני שהיה על המניה לאומי שאיבדה 10% מתחילת החודש עלתה ב-3% וגררה את הפועלים למגמה דומה.



גולדמן סאקס חוזר על המלצת "קנייה" למניית טבע אולם מעלה את מחיר היעד ב-6 החודשים הקרובים מ-52 דולר ל-54 דולר - 14% מעל מחירה של המניה אמש בוול סטריט. המניה תפתח בפער חיובי קל של 0.3%.



ב-ubs העלו הבוקר את המלצתם למניית בשק ל"קנייה" במחיר יעד של 8.5 שקלים - 10% מעל מחירה של המניה בשוק. במקביל העלו שם את תחזית הרווח לשנתיים הקרובות.



עוד בדואליות - אלווריון שקפצה ב-51% מתחילת החודש לאור שורה של הזמנות חדשות תפתח בפער שלילי של 1.9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully