וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית הרצליה מוכרת שני מגרשים בכ-40 מיליון שקל

רנית נחום-הלוי

25.6.2009 / 8:56

קבוצת דקר בניין הנדסה מתמודדת לרכישת אחד המכרזים באמצעות גיבוש קבוצת רכישה



עיריית הרצלייה מציעה למכירה שני מגרשים ברחוב דה הוז והמסילה בשכונת הרצליה ב', תמורת 40 מיליון שקל. מדובר בקרקע בשטח של כ-7.6 דונם והמחיר המינמלי הנדרש עומד על 21.5 מיליון שקל. חלקה נוספת בשטח של כ-6.3 דונם דורשת העירייה כ-18.5 מיליון שקל.



חברת דקר בנין והנדסה בע"מ מארגנת בימים אלה קבוצת רכישה לרכישת הקרקע בשטח של כ-7.6 דונם. התב"ע במקום מאפשרת בנייה של כ-22 קוטג'ים בני 2 קומות עם אפשרות לעליית גג ומרתף, כ-180 מ"ר בנוי על מגרשים בשטח של כ-200-350 מ"ר.



שמואל דקר, הבעלים של חברת הנדסה, מסר בתגובה כי במהלך השבוע תושלם הרשמה למכרז. "למרות שטרם החל תהליך השיווק, חלק גדול מהמגרשים כבר נחטפו. לידיעתנו, מתארגנות קבוצות נוספות המעונינות להגיש הצעות אך ניסיוננו בניהול פרויקטים יביא להוזלה משמעותית של עלויות הרכישה בהשוואה לקבוצות האחרות. אנו רואים במכרז הזדמנות נדל"נית מוצלחת באחד המתחמים הנחשבים בעיר".



עו"ד גלית קלנטרוף-קליין, המייצגת את קבוצת הרכישה, מציינת כי הקרקע מוצעת לרוכשים במחירים המשקפים הנחה של עד כמיליון שקל ביחס לבתים דומים באזור, כך רכישת בית בפרויקט מוערכת עד כ-3 מיליון שקל. הדיירים החדשים בפרויקט יתגורר בסמוך למעון שגריר האיחוד האירופי בישראל ובני משפחת עופר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully