וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורן באפט: אפל לא היתה צריכה להסתיר את השתלת הכבד שעבר ג'ובס מהמשקיעים

סוכנויות הידיעות

25.6.2009 / 10:37

"אם הייתי חולה, מן הראוי היה לעדכן את המשקיעים שלי, אני הרי עובד בשבילם", אמר באפט בן ה-78



"אפל לא היתה צריכה להסתיר את השתלת הכבד שעבר סטיב ג'ובס ממשקיעיה", כך אמר אתמול המיליארדר וורן באפט, יו"ר חברת האחזקות ברקשייר התאווי, בראיון לרשת חדשות הפיננסים האמריקאית cnbc.



"מועצת המנהלים של אפל לא היתה צריכה להסתיר את ההשתלה שעבר ג'ובס מהמשקיעים", אמר המשקיע האגדי. "אם הייתי חולה מאוד, או שהייתי עובר ניתוח או הליך משמעותי אחר, אני חושב שהדבר הראוי היה לעדכן את משקיעי ברקשייר התאווי בדבר. אני עובד עבורם", אמר באפט בן ה-78. "הם יגלו זאת בכל מקרה, לכן איני רואה חשיבות גדולה בסוגיית הפרטיות הזו".



סטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל, עבר השתלת כבד לפני חודשיים בבית חולים בטנסי. ג'ובס, שפרש זמנית מתפקידו כמנכ"ל בשל מחלתו, החלים מהניתוח וצפוי לחזור לאפל כמתוכנן בהמשך החודש אם כי עשוי לעבוד במשרה חלקית בתחילה, כך דיווח השבוע "וול סטריט ג'ורנל". ג'ובס חלה לפני כמה שנים בסרטן הלבלב ועבר טיפול חדשני שסייע לו להחלים. אולם בשנה האחרונה איבד ממשקלו ועורר שמועות כי מחלתו חזרה. בינואר יצא לחופשה מתפקיד והסביר כי מצבו הבריאותי קשה משסבר.



ביום שני נראה ג'ובס במתחם החברה, מה שחיזק את ההשערות כי הוא חוזר לעבודה. ג'ובס נצפה על ידי כתב של סוכנות הידיעות רויטרס עוזב את מתחם אפל בקופרינטו שבקליפורניה, לבוש בבגדיו המסורתיים: חולצת גולף שחורה ומכנסי ג'ינס. ג'ובס יצא מהמתחם ושוחח עם עובד נוסף בחברה לפני שנכנס למכונית שחורה ונסע מהאזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully