וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירס ביצעה ניסוי כושל במכשיר אנדרואיד - והחזירה את הגוגל-פון למוטורולה

אמיתי זיו

25.6.2009 / 11:23

רשת הסלולר של מירס שונה מרשתות הסלולר בטכנולוגיית GSM, שבה עובדות סלקום, פרטנר ופלאפון



חברת מירס קיבלה ממוטורולה לפני שבועות אחדים אב-טיפוס ראשון של מכשיר גוגל-פון: מכשיר מוטורולה שעליו רצה מערכת ההפעלה של גוגל - האנדרואיד. דגם המכשיר מכונה אופוס והייחוד שלו הינו שהוא היחיד מדגמי האנדרואיד שפועל על רשת iden - רשת הסלולר של חברת מירס ששונה מרשתות הסלולר בטכנולוגיית gsm, שבה עובדות סלקום, פרטנר ופלאפון. אלא שהניסוי שביצעה מירס במכשיר כשל: הטלפון לא עבד ומירס נאלצה לשלוח אותו בחזרה למוטורולה.

מירס לא תהיה מפעילת הסלולר הראשונה שתשיק גוגל-פון בישראל. הסיבה היא שהמכשיר שהגיע למירס הוא אב-טיפוס ובתעשיית המכשירים נדרשת תקופה של חצי שנה לפחות משלב זה עד השקה מסחרית של המכשיר. זאת עוד לפני שלב "הגיור" שצריך המכשיר לעבור לפני יבוא לארץ.



יתרה מזאת, אין שום משמעות להשקת מכשיר אנדרואיד ברשת מירס כיוון שמדובר במכשיר שמיועד לגלישת אינטרנט והורדת אפליקציות ואילו רשת מירס אינה מאפשרת גלישת אינטרנט כלל, כך שגוגל-פון כזה יאפשר חיבוריות אינטרנט רק תחת רשת wifi.



לבסוף, מירס אינה מקדימה את השוק מכיוון ששלוש מפעילות הסלולר בחנו כבר מכשירי גוגל-פון עם מערכת הפעלה אנדרואיד. סמסונג כבר הכריזה על השקה קרובה בארץ של גוגל-פון בשם גלקסי וגם חברת htc העבירה למפעילות מכשירים עם מערכת הפעלה של אנדרואיד, כך שבוודאות גדולה לא תהיה זאת מירס שתשיק ראשונה בישראל גוגל-פון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully