וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטריידר: רוב סוחרי האופציות הצטיידו באופציות CALL על טבע; מרבית הסוחרים מעריכים שהמעו"ף בדרך למטה

TheMarker

25.6.2009 / 13:10

סוחרי איטריידר מעריכים גם שמדד הנאסד"ק ימשיך לטפס למעלה



סוחרי איטריידר מעריכים שמדד הנאסד"ק ימשיך לטפס למעלה. מנגד, מרבית סוחרי האופציות מעריכים שמדד המעו"ף בדרך למטה. מניתוח התפלגות ההשקעות של סוחרי איטריידר עולה, כי רוב סוחרי האופציות הדיגיטליות על תל אביב 25 (77.5%) מאמינים שגל מימושים צפוי להגיע, ורכשו אופציות put.



באיטריידר טוענים כי המשקיעים גם מאוד מאמינים במניית טבע. 91.2% מסוחרי איטריידר הצטיידו באופציות call על טבע לסוף השבוע, ו-71.6% רכשו אופציות call לסוף החודש.



לאחר פקיעה רגועה בשער של 859.29 (0.2%+), ירד מדד המעו"ף בכ-1% ונסחר מתחת ל-850 נקודות. האנליסטים אומרים כי השוק לא מתרגש מדו"ח ה-oecd, שבו נאמר כי הצמיחה בישראל תחזור כבר בסוף השנה, ולא נעזר ברוח הגבית שיכולה לספק העלייה בשוקי באסיה (ניקיי 2.1%+, הנג-סנג 2.3%+), והחוזים העתידיים בארה"ב שעולים בכ-0.5%.



לטענת האנליסטים, מניית טבע תעורר תשומת לב היום, לאחר שכלכלני גולדמן זאקס העלו את מחיר היעד ואת תחזיות הרווח של ענקית התרופות. אמש עלתה מניית טבע בניו יורק ב-2.05%, ועובדה זאת לא חמקה מעיני משקיעי איטריידר. 91.2% מהם הצטיידו באופציות call על טבע לסוף שבוע, ו-71.6% רכשו אופציות call לסוף החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully