וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-UBS מעלים את ההמלצה לבזק ל"קנייה"; מחיר היעד למניה עלה מ-6.4 שקל ל-8.5 שקל

TheMarker

25.6.2009 / 14:30

לפי האנליסטים, תוצאות השיא שהחברה הציגה ברבעון הראשון צפויים להימשך ברבעון השני; היחס בין הסיכון לסיכוי בבזק אטרקטיבי ביותר



ב-ubs מעלים היום את ההמלצה לחברת , ל"קנייה" מ"נייטרלי". גם את מחיר היעד למניה מעלים ב-ubs, מ-6.4 שקל ל-8.5 שקל. מחיר היעד החדש משקף פרמיה של כ-10% ממחיר הפתיחה של המניה הבוקר.



האנליסטים אומרים כי הרגולציה על עסקי התקשורת, וקשיי ההתייעלות של בזק כבר לא מדאיגים אותם כעת. ב-ubs מציינים כי תוצאות השיא שהחברה הציגה ברבעון הראשון צפויים להימשך ברבעון השני. בנוסף לכך, רצונם של בעלי השליטה לממש את אחזקותיהם לא מטריד את האנליסטים, שמציינים שיש עניין רב בשוק לרכישת מניות השליטה של בזק.



הכלכלנים מאמינים כי היחס בין הסיכון לסיכוי בבזק אטרקטיבי ביותר. ב-ubs מעלים את תחזיות הרווח של בזק לשנים 2009 ו-2010 באופן משמעותי, מרמה שהייתה מתחת לקונצנזוס לרמה שגבוהה ממנו. להערכת האנליסטים, הרווח למניה ב-2009 יזנק בכ-36%, וב-2010 הרווח יעלה בכ-15%.



ב-ubs מציינים לחיוב את השקת הרשת החדשה בחברת הבת פלאפון. לטענת האנליסטים, הרשת החדשה תעזור לפרטנר להציג שיעורי רווחיות דומים לפרטנר וסלקום, ובמקביל תשמור גם על לקוחות חשובים לחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully