וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסלנס על עסקת אלביט מערכות: "עסקה משמעותית בשוק בעל פוטנציאל רב"

שמואל שוסטר

25.6.2009 / 14:53

למרות האופטימיות משאירים בבית ההשקעות את המלצתם "נייטרלי" למניית החברה



הבוקר זכתה בחוזה לאספקה של מערכות הגנה למטוסים בהיקף של 76 מיליון דולר, ובתי ההשקעות כבר ממהרים לנתח את משמעות העסקה. האנליסטים גיל דטנר וגלעד אלפר מאקסלנס מעריכים כי זכייתה של אלביט היא "משמעותית מאחר שהשוק הינו עדיין קטן אבל בעל פוטנציאל רב". עוד העריכו בבית ההשקעות כי העלות לצייד מטוס במערכת מיגון נע בין מיליון ל-2 מיליון דולר.



למרות האופטימיות שמשדרים דטנר ואלפר בעקבות העסקה, להערכתם צורף הדו"ח של בית ההשקעות, מחודש מאי שנושא את ההמלצה "נייטרלי" למניית החברה.



על פי החוזה תספק אלביט למשרד התחבורה מערכות להגנה מפני טילי כתף בהיקף כספי של כ-76 מיליון דולר. המערכות יסופקו באמצעות חברה בת של אלביט מערכות - אלקטרו-אופטיקה אל-אופ - ויותקנו במטוסי נוסעים מדגמים שונים של חברות התעופה הישראליות. מערכת הסי מיוזיק (c-music) שתותקן במטוסים מבוססת על מערכת הגנה מפני טילים למטוסים ומסוקים צבאיים שמגלה באמצעות טכנולוגיה מבוססת אינפרא-אדום את הטיל הנורה לעבר המטוס ומסיטה אותו ממסלולו.



רק אתמול העלה בית ההשקעות פסגות בבית את המלצתו למניית אלביט מערכות ל"קנייה" מ"תשואת יתר" ונתנו לה מחיר יעד של 70 דולר. את העלאת ההמלצה הסבירו בפסגות "בחיזוק החיובי שהעניק הביקור בסלון האווירי, לצד דיסקאונט של 20% שנפתח ביחס למחיר היעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully