וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית הגירושין המתוקשרת של בריטניה - המולטי מיליונר טוען כי איבד את כל כספו

סוכנויות הידיעות

25.6.2009 / 15:21

סקוט יאנג, שהונו מוערך ב-400 מיליון ליש"ט; עלול להישלח לכלא בגין ביזיון בית המשפט



סקוט יאנג, מולטי מיליונר ואיש סודם של רבים מעשירי בריטניה, עומד בימים אלה במרכזה של אחת משערוריות הגירושין המתוקשרות ביותר בממלכה, אשר נוגעת להונו האישי, המוערך ב-400 מיליון ליש"ט (651 מיליון דולר). יאנג, הטוען כי הפסיד את כל כספו, עלול להישלח לכלא בגין ביזיון בית המשפט, אם לא יציג בפניו הוכחות לכך שהוא אכן חסר כל.



משפט הגירושין של יאנג, ששימש כמתווך עבור אוליגרכים רוסים ומיליארדרים בריטיים, מאשתו מישל, לה היה נשוי במשך 14 שנה, נמשך כבר מאז פרידתם 2006, ובמסגרתו מבקשת מישל חזקה על היקף של עד מחצית מנכסיו של יאנג. השבוע פרטי הפרשה הותרו לראשונה לפרסום בעיתונות הבריטית. בית המשפט הוציא נגד יאנג צו יציאה מהארץ.



בני הזוג יאנג נהנו מאורח חיים עשיר וראוותני לפני פרידתם, אשר כלל מטוסים פרטיים, מכוניות יוקרה ובעלות על מספר אחוזות בבריטניה, ביניהן בית במתחם וונטוורת' פארק שבמחוז סארי, אותו מכרו לאוליגרך הרוסי בוריס ברזובסקי ב-19 מיליון ליש"ט (30 מיליון דולר).



יאנג בן ה-47 הינו חבר קרוב של המיליארדר פיליפ גרין, בעליהן של מספר קבוצות קמעונות בבריטניה, ושל היזם המיליארדר טום האנטר. אחד ממכריו של יאנג תיאר אותו כ"אדם שמסדר עניינים, בעיקר מכוניות ובתים, עבור העשירים".



מישל יאנג שכרה צוות מיוחד שהורכב מבלשי משטרה לשעבר על מנת לגלות לאן נעלם הכסף. מקורות המקורבים לפרשה אמרו שכעת נבדקים מסמכים וקבצי מחשב שבהם עשויים להתגלות פרטים בנוגע לעסקים שעשה יאנג לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully