וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת לוחמי סיירת מטכ"ל: פלסן סאסא מציגה כלי רכב לכוחות מיוחדים

אורה קורן

25.6.2009 / 15:56

פלסן סאסא התברגה ב-2008 לצמרת החברות הבטחוניות הישראליות לאחר שהכפילה את מכירותיה ל-2.467 מיליארד ש'



חברת פלסן סאסא, המפתחת פתרונות מיגון ושרידות, הציגה רכב חדש פרי שיתוף פעולה עם חברת oshkosh האמריקאית במסגרת תערוכת dvd, אשר נערכת בין 24 ל-26 ביוני בברדפורדשייר, אנגליה. הפיתוח מוצג בביתן חברת oshkosh המשווקת את הרכב בעולם.



הרכב החדש מבוסס על פלטפורמת ה-sandcat ומותאם לצרכים הייחודיים של כוחות מיוחדים. הרכב מתאפיין בגג פתוח, המאפשר נגישות וניידות גבוהה, אך עם זאת גם בטיחות ומיגון מרבי. לרכב יש עבירות יוצאת דופן, יכולת תמרון גבוהה ויכולת לפתח מהירות בתנאי שטח. כמו כן, ניתן להעמיס את הרכב על גבי מטוסים ומסוקים מאחר שכל מערכת קשתות ההתהפכות והחלון הקדמי מתקפלים לגובה המתאים. בנוסף, ניתן לשדרג את מערכת המיגון בהתאם לצרכי הלקוחות.



במסגרת שיתוף הפעולה בין פלסן ל-oshkosh, עיצבה פלסן ותיכננה את המבנה והמיגון של הרכב, בעוד ש-oshkosh סיפקה את שלדת הרכב.



"הניידות והפתיחות של רכב זה הופכים אותו למושלם עבור כוחות מיוחדים אשר צריכים לתת מענה מהיר למגוון צרכים ומשימות" אמר גיל גולדברג, מנהל השיווק של פלסן בישראל. "בנוסף, הרכב עשוי לעניין כוחות מיוחדים בעולם כולו מאחר שהוא נותן מענה לצרכים שונים הודות לתכנון הרכב המקנה גמישות מרבית למשתמש".







חברת פלסן סאסא התברגה ב-2008 לצמרת החברות הבטחוניות הישראליות לאחר שהכפילה את מכירותיה ל-2.467 מיליארד שקל. 98% ממכירותיה מיועדים ליצוא, שהסתכם ב-2.405 מיליארד שקל. החברה המעסיקה 1,100 עובדים סיימה את 2008 עם הון עצמי בסך 644 מיליון שקל ועם מכירות לעובד בסך 2.2 מיליון שקל. פלסן סאסא עוסקת במיגון כי רכב ואת הקפיצה במכירותיה ניתן לייחס בעיקר לחוזים למיגון הצבא האמריקאי בעיראק ובאפגניסטאן.



פלסן, בבעלות קיבוץ סאסא שבגליל, מגדירה עצמה כאינטגרטורית של מערכות שרידות ופיתרונות מיגון, מהמובילים בעולם. לחברה, שנוסדה ב-1985, ידע טכנולוגי וניסיון של למעלה מ-15 שנים בפיתוח פתרונות מתקדמים וכוללים, קבועים ומודולאריים של מיגון בליסטי ומודולארי לחייל הבודד, לכלי רכב קלים ולכלי טיס. פלסן מספקת פתרון מלא, החל משלבי הגדרת הצרכים, הפיתוח וההנדסה, הדיגום והייצור.



בנוסף להיותה ספקית עיקרית בתחומה לצה"ל ולכוחות הביטחון הישראליים, מספקת פלסן את הפתרונות פרי-פיתוחה וייצורה לצבאות ולכוחות בטחון ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully